maanantai 25. huhtikuuta 2016

Uusi rannekello - Komono


Mun Daniel Wellingtonin kello on ihana, mutta oon vähän kaipaillut sille vaihtoehtoa. Jotain vähän juhlavampaa, mutta ehdottomasti samaan tapaan supersimppeliä. Oon katsellut kaupoissa tuollaisilla rannekkeilla varustettuja metallisia kelloja, mutta kaikissa on ollut jotain vikaa kellotaulussa. Vääränlainen fontti, jotain ylimääräistä tai sitten koko on ollut kummallinen. Mutta niinhän se menee, että sillon kun et etsi mitään, niin juuri silloin teet löytöjä. Mä bongasin tuon Komonon kellon meidän blogikirppiksen jälkeen Inch" farkkukaupasta ja tovin sitä soviteltuani päätin ostaa sen. Oon tykännyt tuosta tosi paljon. Se sointuu kivasti yhteen mun trenssin kanssa ja jos muistan kääräistä hihat, niin joku muukin kuin minä saattaa huomata sen, hah! Tällä hetkellä kiehtoisi myös sellainen ihan pikkuinen metallinen kello. Millaisista kelloista te ootte haaveilleet viime aikoina?

Ei kommentteja: