tiistai 5. huhtikuuta 2016

Huivi, joka on ollut liian kauan kaapissa


Huivi - Lindex / takki - Cubus / aurinkolasit - Bik Bok / kengät - Adidas / farkut, paita - H&M /

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Ihan viimeistään tässä kohtaa kevättä alkaa ärsyttämään nuo talvitakit. Ne tuntuu jo olevan niin nähty. Päivällä saattaa olla vajaa 10 astetta lämmintä, mutta aamulla onkin -2 astetta. Silloin ei tee vielä mieli lähteä kevättakissa pihalle. Tai no jos ollaan rehellisiä, niin kyllä tekis mieli, mutta en tykkää palella ja olen melko mukavuudenhaluinen, joten en ole vielä roudannut talvitakkeja kellariin. Mutta ohuemmalla huivilla ja aurinkolaseilla saa jo pikkasen lämpimämpää fiilistä. Mä katselen tuota huivia joka aamu. Se on siinä ensimmäisenä tyrkyllä, kun avaan vaatekaapin. Miksi mä oon oikein odottanut koko talven yli, että otan sen käyttöön?

2 kommenttia:

Veera kirjoitti...

Ihana huivi ja se tuo tosiaan sellaisen keväisen fiiliksen noiden aurinkolasien kanssa! :-) Itekin oon aika kyllästynyt talvitakkeihin. Siirryin muutama päivä sitten kevättakkiin ja oon pukenut sinne alle aina villatakin kalseammalla ilmalla ja ottanut sen sitten pois, kun päivä etenee ja ilma lämpenee. Kerospukeutumisella siis mennään vielä jonkin aikaa :-)

Sofia // Hyvinvointia nyt! kirjoitti...

Hah, niin tuttu tunne :D Itse lairan vaan sen kevättakin päälle ja juoksen autoon aamuisin. Iltapäivisin luukussa on jo niin kova paahde, että sen saakin jo ottaa pois... Tää sää saisi jo päättää! :D Itsekin pidän muuten kovasti tuollaisista neliöhuiveista ja niitä on kaapissa muutama, mutta ne jotenkin näyttävät niin tyhmältä mun päällä. Sidontatavasta kiinni varmatenkin :) Tuo sun yksilö on kyllä herkku! :)