sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Inspiration Blog Awards 2016


Korvakorut - Glitter / kello - Komono (Inch") / toppi - Gina Tricot / 
housut - Bik Bok / kengät - H&M 

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Viikonloppu oli kyllä huikee! Perjantai meni ihan stressatessa, kun olin jättänyt kaiken vähän viimetippaan, mutta eilinen ja tää päivä sujuivat hymyssä suin. Suunnattiin Millan kanssa Helsinkiin sinne minne moni muukin, eli Blogger Inspiration Dayhin sekä Inspiration Blog Awardseihin Kattilahallille. Mun mielestäni se oli paikkana tosi hyvä noille tapahtumille. Oli niin ihana nähdä tuttuja ja samalla tutustua uusiin ihmisiin!

Mulla oli illalla päällä tuo kuvien asukokonaisuus, joka oli todella mukava! Tuon topin löysin uudelleen jonkun aikaa sitten, kun kokosin niitä kirppikamoja sinne meidän Inch" blogikirppikselle. Mulla oli noin 8 tuntia jalassa nuo H&M:n tätikorkkarit, enkä saanut yhtään rakkoa niistä, todella hyvät kengät! Vaihdettiin Millan kanssa kenkiä baarin jälkeen, kun sillä reppanalla oli jalat niin kipeät. Kun päästiin aamuyöstä hotellille, niin mulla oli molemmissa jaloissa kolme rakkoa, sillä Millan korkkarit oli mulle pari kokoa liian suuret, mutta mitä sitä ei ystävien eteen tekis <3

2 kommenttia:

Katja/Optimismiajaenergiaa kirjoitti...

Au, aika kivulias lopetus illalle. :D Paikka oli kyllä kiva!

Jenni kirjoitti...

Oli kyllä tosi kiva se paikka! :) Mutta optimistisesti ajateltuna rakot on pieni hinta mahtavasta illasta, mahtavassa seurassa :)