keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Luksusksen tuoksua kylppäriin


Sain Estelle & Thildin tuotteita testaukseen ja täytyy kyllä sanoa, että kyseinen merkki nousi välittömästi omien lempparien joukkoon. Tuotteissa tuoksut ovat mulle tärkeitä ja näistä jokainen tuoksuu mielettömän hyvälle! Ja tuoksulla en tarkoita nyt mitään överi voimakasta Victoria's Secret -meininkiä, vaan sellaista hienostuneen kevyttä tuoksua, jota kestää jopa migreeni-päivinä.

Kaikki testaamani tuotteet olivat todella toimivia. Olin jopa yllättynyt siitä, miten hyvin ne oikeasti toimivat. Tiedättekös, kun jotain tuotteita ostaessa sulla on valmiiksi mielikuva siitä, miten tuote toimii ja harvoin se sitten toimiikaan ihan niin. Nämä vastasivat mun odotuksiani ja antoivat vielä enemmän. Kosteuttavat tuotteet oikeasti kosteuttavat ja tuntuu, kuin ne oikeasti imeytyisivät ihoon, eivätkä vain jäisi kalvoksi tai ällöttävän rasvaiseksi tunteeksi. Tuo vartalonpesuaine tuoksuu niin täyteläiselle ja hyvälle, että suihkussa tulee tosi hyvälle mielelle. Ja mikä parasta, se ei tunnu kuivattavan yhtään. Esimerkiksi Urtekramin kropanpesuaineita en voi käyttää, koska ne tuntuvat tosi kuivattavilta.

Noista eniten käyttämäni tuotteet sekä ehdottomasti mun lempparit ovat kasvoseerumi, body lotion sekä body scrub. Käytän niitä melkein päivittäin, paitsi kuorintaa noin 2-3 kertaa viikossa. Estelle & Thildin tuotteet tuntuvat olevan sellaista arjen luksusta, että siinä on mun mielestäni oiva lahjaidea vaikka äidille, siskolle tai ystävälle. En tarkoituksella kertonut jokaisesta tuotteesta erikseen, sillä olisin ylistänyt niitä niin paljon, että en tiedä olisiko kukaan enää uskonut, hah! En keksi näistä mitään miinusta, paitsi mun rahapussin, joka kokee kovia, kun olen käyttänyt nuo loppuun. Estelle & Thildin tuotteet taitavat olla sellaisia, että ne pitää itse kokeilla, jotta ymmärtää, miksi mä niitä niin hehkutan.

Oon kirjoittanut nyt luonnonkosmetiikasta aikalailla tuotesarjoittain juttuja tänne. Ajattelin, että voisin joku päivä koota teille postauksen mun lempparijutuista.

1 kommentti:

Mulan kirjoitti...

Minulla on Spring Rose Blonde vartalokuorinta ja se tuoksuu huumaavalle. <3 Minustakin tuoksut ovat kuitenkin sen verran hentoja, että herkkänenäisetkin voivat niitä käyttää, mutta saavat silti haistaa jotain herkullista samalla. :)

yhdessakasvokkain.blogspot.fi