tiistai 14. kesäkuuta 2016

His Style - Pappalakki


Neule - Riley / housut - Hugo Boss / kauluspaita - Riley / kengät - Mark & Spencer 
/ hattu - KappAhl / aurinkolasit - Jennin

Kuvat: Jenni

Vanhassa työssä mulla oli lähes poikkeuksetta viikonloput vapaana ja tosinaan saatoin pitää vielä perjantain etäpäivänä. Uudessa duunissa taas viikonloppuvapaat ovat olleet aika harvassa. Viime viikolla mulla oli kuitenkin pitkästä aikaa lauantai ja sunnuntai vapaata ja vietettiin ne Elmon kanssa yhdessä. Nukuttiin hyvin, käytiin brunssilla, katsottiin leffa ja tv-sarjoja, käytiin kävelyllä, kierreltiin kauppoja, lähdettiin ajelulle, poikettiin oikeasti pikaisesti Ikeassa ja napattiin yhdet asukuvatkin. Jäi kyllä niin hyvä mieli viikonlopusta. Musta on kivempi tehdä jotain yhdessä kodin ulkopuolella, sillä kotona sitä jumittuu liian helposti koneelle tai puhelimelle ja muutaman tunnin päästä huomaa, ettei sitä tullutkaan oikeasti oltua yhdessä, kun molemmat selailee omia puhelimiaan. Ilmeisesti olin kuitenkin melko uupunut parin päivän vapaa-ajan vietosta, sillä maanantai meni ihan hurjassa väsymyksessä, joka ylettyi vielä tähänkin aamuun. Nyt alkaa jo onneksi olla pirteämpi olo. Jännä juttu, ettei mulle ole tullut tuollaista uupumusta yhden päivän vapaiden jälkeen. Oon kuullut, että jos nukkuu liikaa, se voi alkaa väsyttää. Kuullostaa jotenkin tosi epäloogiselle, mutta voisikohan se pitää paikkansa?

Tuo neule ja kauluspaita on Elmon vaatteista yhdet mun lempparit. Ne on niin kivan väriset ja sopii Elmolle tosi hyvin. Tuo pappalakkikin on tosi kiva, jotenkin symppis ja ehkä vähän vanhanaikainen, mutta niin Elmomainen.

Ei kommentteja: