perjantai 12. helmikuuta 2016

Ootko sä laihtunut? - En, ostin pari mekkoa


Takki, farkut - Bik Bok / hattu - Lindex / kengät - SkoPunkten / huivi - H&M /

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Oon kuullut viikon aikana kysymyksen "Oletko sä laihtunut?" useammin kuin viimeisen puolen vuoden aikana. Ja kysehän ei ole siitä että olisin laihtunut, olen vain ostanut pari uutta mekkoa ja käyttänyt pitkästä aikaa mun kapeinta takkia. Yleensähän mä käytän melko väljiä vaatteita, mutta uudet mekot ovatkin vähän myötäilevämpiä, kuin mitä normaalisti käyttäisin. Mietinkin, että ovatko ne liian naisellisia mulle, mutta kaiken palautteen perusteella ne ovat just se mitä tarvitsinkin mun vaatekaappiin. Kovilla pakkasilla oli kiva verhoutua kylpytakkimaisiin takkeihin, mutta nyt tarkenee vähän vähemmälläkin. Mulla ei ole kuvissa tai muutenkaan takki juuri koskaan kiinni, ellen sitten palele. En edes muista milloin mulla olisi ollut kuvissa takki kiinni, mutta tämä asu oli mun mielestäni kiva näin. 

Ei kommentteja: