tiistai 9. helmikuuta 2016

Luonnonkosmetiikkaihastus Mossa


Kasvojen hoito on mulle todella rentouttava rutiini, jonka teen aina aamulla ja illalla. Ai että, mä niin nautin siitä! Musta on ihanaa putsata meikit kasvoilta ja levittää kosteuttavia tuotteitteita ja nauttia niiden tuoksusta, samalla kun kasvot alkavat näyttää taas hehkeiltä.

Törmäsin ensimmäisen kerran Mossaan Idan kirjoittamassa postauksessa, jossa taisin ensin ihastua älyttömän kauniisiin kuviin, vakuuttua tekstistä ja sitten huomasinkin jo olevani Sokoksella tuoksuttelemassa tuotteita. Kotiutin silmänympärysvoiteen ja kasvoöljyn. Mulla on tälle vuodelle tavoite, että siirryn pikkuhiljaa, purnukka purnukalta luonnonkosmetiikkaan. Joten varautukaa, että siitä kuullaan vielä lisää täällä.


Se mitä mä vaadin silmänympärysvoiteelta, on riittävä kosteutus ja nopea imeytyminen. Mulla nimittäin on ollut joskus liian rasvainen tuote, joka ei imeytynyt tarpeeksi, joten meikatessa meikkivoide lähti ikävästi rullautumaan silmien ympäriltä. Tuo Mossan yksilö täyttää mun vaatimukset täysin ja lisäksi se on hullun riittoisaa! Nuppineulan pään kokoinen nökäre riittää kosteuttamaan kämmenselän kokoisen alueen helposti. Tämä tuote kestää mulla varmasti ikuisuuden, mutta se on vain plussaa. Plussaa myös pumppupullosta, jolla on helppo annostella tuotetta juuri sopivasti.


Sitten tuohon öljyyn. Rakastan sen tuoksua ja sitä, miten se saa kasvot hehkumaan. Mossan öljy on mun mielestäni arjen luksusta, en keksi siitä mitään huonoa sanottavaa. Paitsi meikin alle en ole vielä uskaltanut kokeilla sitä, sillä mulla ei ole tällä hetkellä puuteria käytössä ja pelkään, että kasvot alkaisivat kiillellä päivän mittaan. Tykkään laittaa melko paljon tuota öljyä, joten veikkaan, että tuo tulee loppumaan huomattavasti aikaisemmin, kuin silmänympärysvoide.

Olen oikein innostunut tuosta lompakkoystävällisestä luonnonkosmetiikkasarjasta. Oikeastaan olen innostunut myös mun innostumisesta luonnonkosmetiikkaa kohtaan noin niin kuin ylipäätään. Aikamoinen innostumisen huipentuma, kun innostuu omasta innostumisestaan, haha! Musta vähän tuntuu siltä, että käyn tällä viikolla osatamassa vielä sen Mossan miselliveden.

Onkos siellä muita, jotka ovat jo ennättäneet tutustua Mossaan? 

8 kommenttia:

Q kirjoitti...

Mäkin oon siirtyny tässä pikkuhiljaa about vuoden sisällä luonnonkosmetiikkaan, aina kun edellinen purkki loppuu :)

Ja tota misellivettä kävin vähän hypistelemässä, kun ne oli siinä Sokkarin alessa, mutta en vielä ostanut, mutta vois kyllä seuraavaks kokeilla!

Hanna Ä kirjoitti...

Mä kävin just eilen ostamassa Mossan miselliveden! :) Ensikokeilemalla vaikuttaa ihanalta.

Jenni kirjoitti...

Q: Mä en malta edes odottaa niiden puolillaan olevien purkkien loppumista, hah! :D

Hanna: Mäkin kävin ostamassa sen! :)

Niina/ Kuiskauksia -Blogi kirjoitti...

Vaikuttaa mielenkiintoiselta! Olen lukenut tuotteesta muutaman blogipostauksen ja alkaa tuntua siltä, että tuotemerkki on tosiaan kokeilemisen arvoinen. Luonnonkosmetiikka on heikkouteni ja tuo silmänympärysvoide etenkin vaikutti siltä, mikä voisi sopia minullekin. :)

JonnaH. kirjoitti...

Toi öljy on ihanaa! :)

Jenni kirjoitti...

Oon Johanna ihan samaa mieltä!

Ninni kirjoitti...

Mossa on kahden viikon testin jälkeen tuttu sarja ja olen taipumassa ajatukseen, että siitä tulee yksi suosikkisarjoistani :-) Kokeilepa sitä öljyä kosteusvoiteen sekaan ennen meikkiä: öljy imeytyy paremmin ja toimii puuterimaisenkin pohjan kanssa :-)

Jenni kirjoitti...

Juu mä laitan öljyn aina kosteusvoiteen sekaan jos mulla on kiire. Mutta meikin alle en vielä uskalla laittaa just sen kiillon takia, mä nimittäin en käytä oikein muuta kun peitevoidetta ja vähän korostus ja varjostuspuuteria toisinaan. :) Mutta katsotaan jos vaihdan jossain vaiheessa mun meikkipohjan, niin varmaan kyllä kokeilen!