maanantai 21. joulukuuta 2015

Ruusulta tuoksuvia huulimeikkejä


Oon fanittanut jo pitkään Mac:in huulimeikkejä ja ne pitää pintansa edelleen mun meikkipussissa, mutta olen myös löytänyt niille pari uutta kaveria! Kävin tiistaina Keitaan ystävämyynneillä ja siellä tutustuin Zuiin huulikiiltoihin ja -puniin. Oon vannonut jo monta vuotta pelkän huulipunan ja rajauskynän nimeen, mutta tänä syksynä mun ostoslistalla on ollut myös huulikiilto, joka sisältää paljon pigmenttiä. Teinivuosien muistot tahmeista ja överikiiltävistä huulikiilloista voi onneksi jo jättää taakse, sillä nykyään valmistetaan paljon huulikiiltoja, jotka eivät tunnu tahmeilta huulilla.

Mun meikkipussin uuden tulokkaat ovat Zuiin Satin Lip Colour nestemäinen huulipuna sävyssä Willow sekä Sheer Stick huulipuna sävyssä Dahlia. Tykkään molemmista ihan hirmuisesti! Dahlia on hieman persikkainen, mutta täydellinen nudepuna. Se ei kiinnitä liikaa huomiota, mutta huulet näyttävät huolitelluilta. Willow on vähän tummempi, mutta kuitenkin melko luonnollinen sävy. Se kiiltelee hillitysti. Tuo nestemäinen huulipuna on superhelppo levittää ja se tuntuu unelman kevyeltä ja kosteuttavalta huulilla. Molemmat punat tuoksuvat ihanasti ruusulta, vitsi mitä luksusta.

En ole aiemmin käyttänyt muuta luonnonkosmetiikkaa kuin Hurraw!:n huulirasvoja, mutta baby steps! Tuutte varmasti näkemään nuo sävyt joskus asukuvissa, koitan muistaa mainita sen sitten.

Ei kommentteja: