maanantai 7. joulukuuta 2015

Rose quartz


Takki - NewYorker / poolo - Gina Tricot / housut - H&M / kengät - Vagabond /

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Tämä asu on päätynyt mun päälle jo monet kerrat viileämmillä ilmoilla. Rakastan tuota harmaan ja vaaleanpunaisen yhdistelmää, mutta mielenkiintoisen asusta tekee ronskimpi alaosa. Ja mikä parasta, noissa vaatteissa on todella mukava olla. Nyt kaduttaa etten napannut tuota pooloa useammassakin värissä vaikka juuri ne oli mulla taas kädessä viikonloppuna, kun olin Elmon kanssa kaupoilla.

3 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Toi takki on niin symppis! :-)

Jenni kirjoitti...

Kiitos Riikka<3

Katja kirjoitti...

moi, ihana takki! siis mä olin ihan varma, et se on se takki, joka just syksyllä esiteltiin Stockalla ja se maksoi noin 500 e.. mutta jos se on new yorkerista, niin kai ei oo niin kallis ;) pitääpä mennä sinne katsomaan jos niitä vielä ois jäljellä :)