sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Luonnollisempi look


Takki, huivi - Cubus / poolo - Bik Bok / keinonahkahame - H&M / 
kengät - Vagabond / laukku - Calvin Klein /

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Never say never, mutta mä en ole koskaan kokeillut meikata millään pellemaskilla tai useammalla kuin yhden sävyisellä meikkivoiteella samanaikaisesti enkä varmaan kokeilekaan. Tykkään enemmän sellaisesta luonnollisesta lookista (ja olen laiska), kuin liian siloitellusta ja "täydellisestä". Itseasiassa olen ollut nyt viikon kokonaan ilman meikkivoidetta. Olen käyttänyt vain peitevoidetta tarvittaviin kohtiin ja huomannut, ettei meikkivoiteelle ole ollut enää tarvetta. Olen niin iloinen! Ainakin niin kauan kun tulee pakkaset ja iho alkaa punoittamaan, mutta vähintään siihen asti aion pitää meikkivoidetuubini kiinni.

Näissäkään kuvissa mulla ei siis ole meikkivoidetta, enkä ole muokannut kuvia muuten, kuin terävöittänyt ja lisännyt hiukan kontrastia sekä valoa. Mun on jo itsekin vaikea uskoa, miten siistiltä mun iho näyttää. Toisaalta enää mulla ei ole sitä hirveää stressiä, joka oli vielä Ulpun eläessä ja sairastaessa. Silloin mulla oli tosi paljon näppyjä etenkin otsassa. Vielä kun pääsis tummista silmänalusista eroon, mutta se taitaa jäädä mun kohdallani vain haaveeksi.

Mutta mites tuo hame? En ole käyttänyt sitä aiemmin sukkahousujen kanssa. No, bussiin juostessa tuli huomattua, että sukkahousut ja tuo hame on sen verran liukas yhdistelmä, että hame vaan pyöri päällä.  Kelpuuttaisin samantyylisen hameen myös mieluusti hieman pidempänä versiona ja ilman vetoketjuja, jotka ovat tuossa asussa piilossa paidan alla. 

2 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

Tosi kiva hame! Ja mahtavaa, että voit olla noin meikittömänä! Kelpaisi mullekin tuollainen tasainen ja kuulas iho :--)

Jenni kirjoitti...

Kiitos! Ja siis onhan mulla muutakin meikkiä toki, mutta ilman meikkivoidetta pärjää :)