tiistai 3. marraskuuta 2015

Bloggaajien inspiraatiopäivän lempparit


Tässä vähän kuvia lauantailta, kun olin Indiedaysin järjestämässä bloggaajien inspiraatiopäivässä. Oli ihana aloittaa päivä kuohuvalla ja kynsien geelilakkauksella. Sovittelin myös ihania, ruskeita kehyksiä Instrumentariumin pisteellä. Mulla on ollut mielessä ruskeat pyöreämmät kehykset, mutta tuollaiset kissamaisetkin näyttivät oikein kivoilta! Olympuksen pisteellä en viipynyt kuin hetken, sillä koitin välttää kamera- ja objektiivikuumetta. Nuo laukut olivat aivan ihanat ja niissä oli sisällä lokerot objektiiveille! Tuo mustan kameran hihnakin oli aika ihana. Jotka ovat mun blogia jonkun aikaa seuranneet, tietävät, että mä rakastan Vagabondin kenkiä. Mulla olis tilaa kenkähyllyssä (ei oikeesti, mutta koitan raivata) matalille nilkkureille ja nuo kuviopintaiset yksilöt jäivät mieleeni. Mä oon yleensä jouluna tyytynyt holittomaan glögiin, sillä en oikein pidä niistä holillisista, ne on vähän voimakkaan makuisia. Nyt kuitenkin löysin mun jouludrinkkini: Fresitaa ja Blossa glögiä, vitsi miten joululle se maistui! Ja tuoksui ihan piparkakuille. Ja niin kuin aina, tarjottavat suupalat olivat taivaallisia.

3 kommenttia:

Katja/Optimismiajaenergiaa kirjoitti...

Tuo Fresitan ja Blossan yhdistelmä täytyy kyllä muistaa ensi syksynä, kuulosti niin jännältä että pakko saada maistaa (ja tuoksui hyvältä, kävin haistelemassa :D).

☆Saga☆ kirjoitti...

Oo oijoi, ihania kuvia! Harmittaa nyt oikein miten skippasinkaan ton päivätapahtuman! Noh, ehkä joku toinen kerta sitten :)

Jenni kirjoitti...

Katja: Se oli kyllä niin jouluisen ihana! :)

namehisa: Kiitos, oli kyllä kiva päivä :)