maanantai 16. helmikuuta 2015

Musta-harmaa-valkonen


Takki - kirppis / paidat - Gina Tricot / housut - H&M / kengät - Adidas /

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Tää musta-harmaa-valkonen + Addut alkaa selkeesti olla ihan mun juttu, hah! Pitäis ehkä haastaa itteni pukee jotain muuta välillä. Oisko vähän hurjaa vetästä vaihteeks vaikka hame päälle? Ja ekana tuli mieleen, että sehän vois olla kiva Addujen kans! Ylläri. Koittakaahan kestää mun jumitusta, ehkä mä pääsen tästä pikkuhiljaa irti, kun toi lämpömittari alkaa näyttää hieman erilaisia lukemia.

Viimeisestä kuvasta voi huomata mun uusimman koruvillityksen. Kävin ostamassa feikki-korun nenään, vähän niin kun tuollanen sonnin rengas, hehee. Tykkään ihan hurjasti siitä, kun se on pieni ja siro, eikä nouse mitenkään häiritsevästi mun kasvoilta. Ja feikki ihan ehdottomasti, sillä en voi edes kuvitella tuoretta lävistystä tuohon kohtaa pian alkavan allergia-kauden kaveriksi. Niistäminen vois olla aika epämukavaa. Tosin tarvii käydä ostamassu uusi koru, sillä tiputin just tuon vessan lavuaariin. Siinähän on se kaikkein paras paikka laittaa pieniä koruja -not.

3 kommenttia:

Milla K kirjoitti...

Jeee, toi toka kuva on mun lemppari!! :)

Anonyymi kirjoitti...

hei vitsi ihana toi rengas!!! oon ettiny tollasta siroa just ja feikkiä nimenomaan :D mist toi on??

Jenni kirjoitti...

Cybershopista :)