tiistai 3. helmikuuta 2015

Levenevät lahkeet


Takki - Bik Bok / huivi - Cubus / housut - Lindex / neule - Gina Tricot / kengät - Vagabond

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Tässä on asu, joka on kerännyt kehuja parin päivän sisällä enemmän kuin mikään muu pitkään aikaan. Mun mielestä kokonaisuuden kivoin osa ovat ehdottomasti nuo housut. Ihastuin niihin Millan kanssa Lindexillä varmaan kuukausi sitten. Olin automaattisesti sitä mieltä, että minä oon liian lyhyt tuollaisiin pöksyihin, mutta kun näin Millan sovittelemassa noita, muutin mielipidettäni siltä seisomalta ja hyvä niin! Tunnen oloni noissa tosi hyväksi. Ne on rennot, tyylikkäät ja tuntuu mukavilta. Ei paina eikä kiristä mistään. Lisäksi mä tunnen itseni noissa pidemmäksi (ehkä hieman ironista).

Mulla on jo kaksi asuideaa noille housuille, sitten kun ilmat vähän lämpiää. Toinen on jotain tosi hippiä lierihatun kanssa ja toinen niinkin yksinkertaista, kuin Birkit ja valkoinen kauluspaita. En malta odottaa että nuo lumet sulaa ja pääsee käyttämään kesäkenkiä!

5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Oho! Olin kauhuissani tulosa kattomaan, että mitä kamalia leveälahkeisia housuja täältä löytyy, mutta nyt yllätyin positiivisesti. Erittäin hyvännäköset, koko asu :)

Milla K kirjoitti...

Jee näistä tuli hyviä! Ihana tuo hymy kuvaaa :D <3

Sanna kirjoitti...

Ihana asu!! :) sopii tosi hyvin nöi pökät sulle!

Jenni kirjoitti...

Milja: Hah, onneksi positiivinen yllätys, kiitos!

Milla: Eikös! Kiitti <3

Sanna: Kiva kuulla, kiitos! :)

Paula kirjoitti...

oiii nuo housut onn nii upeat !!! itsekkin oon pitänyt kyseisiä pöksyjä tosi paljon, harmittaa vaan kun oon nii lyhyt ja lahkeet on pitkät nii sit kotia päästessä lahkeet on iha umpi jäässä ja lumessa :D hahah sulais pian nuo tiet nii ei paljoa haittais <3