maanantai 24. maaliskuuta 2014

Kynsijuttuja


Kaivoin arkistojen kätköjä ja sieltä löyty muuta kuva, jossa on mun lakkauksia. En ookaan vähään aikaan lakannut kynsiä, muuta kun ihan vaan turvallisesti yhdellä värillä. Noita kuvia katsellessa, tuli fiilis, että ois taas pakko päästä kokeilee jotai vähä erilaisempaa! :) Mulla vaan iskee aina kauhee valinnan vaikeus ja sit päädyn turvallisesti ranskalaiseen manikyyriin tai lakkaan punasella tai nudella. Jotenkin on helpompi lakata muiden kynsiä, kun niillä on se päätösvalta ja mun ei tarvi alkaa jahkailee :D Tuossa mun bannerissa olevat kynnet oli ehkä yhdet kivoimpia, joita mulla on ollut. Lakkasin ne mustalla, mutta jotta niissä olisi jotain jujua lisäsin niihin pienet kivet.

7 kommenttia:

Milla / millamainen kirjoitti...

Vau! Onpa hienoja! Mulla ei onnistu kynsitaituroinnit ollenkaan; ideat ja taito puuttuu... :D Just ja just onnistuu ihan peruslakkaus. :P

Milla / millamainen

Jenni kirjoitti...

YouTubesta saa mahtavia ideoita ja vinkkejä. Kokeile vaikka hakusanoilla nail art, nail design tai nails ;)

Linda kirjoitti...

Tosi hienoja kynsiä! Mä oon hirveen laiska näissä kynsijutuissa. Ainoa mitä jaksan tehdä on pistää joskus punasta lakkaa haha :D

Jenni kirjoitti...

Kiitti! Tuu joskus meille ni mä voin lakkaa sun kynnet ;)

Sofia W kirjoitti...

Ihan mielettömän upeita! Itse oon pikku hiljaa oppinut tekemään vapaalla kädellä ranskistipit suoraan, mutta ihan näihin ei kyllä meikäläisen nakit vielä taivu :D Ihana blogi sulla!

http://fashiontipsy.blogspot.fi

Jenni kirjoitti...

Kiitos kiitos :) Reeniä vaan ;)

Reetta kirjoitti...

Mullakin on pitkästä aikaa herännyt into lakata kynsiä jotenkin vähä hienommin. Noi sulkakynnet on tosi kivat!

stayclassywithk.blogspot.fi