maanantai 3. maaliskuuta 2014

Armas katukeittiö & viinibaari




Oltiin tosiaan viettämässä lauantaina mun ja Elmon kahdeksatta vuosipäivää. Oltiin varattu meille pöytä Armaksesta. Olin kuullut tuosta paikasta niin paljon hyvää, että halusin ehdottomasti päästä testaamaan tuon. Ja kyllä oli testaamisen arvoinen paikka!

Mä söin kasviskebabin ja se oli hyvin maukasta. Elmo otti fetapiirakkaa ja salaattia ja mulle melkein iski annoskateus, koska sekin näytti niin hyvältä! :D Tilattiin myös viiniä ja mulle suositeltiin jotain itävaltalaista, en nyt muista nimeä, mutta se oli varmaan parhaimpia valkkareita, joita oon koskaan maistanut. Jälkkäriksi otettiin lasilliset rosee portviiniä sekä suklaakakkua. Portviini oli ehkä hiukan liian "vahvaa" mun makuun (en ihan tiä noita viinitermejä :D), mutta suklaakakku oli syntisen hyvää! Ja meille tuotiin vielä viinilasillinen vaahtokarkkeja, jotta makeannälkä saatais varmasti kuriin. Palvelu oli kiitettävää ja tunnelma mitä ihanin kynttilöineen kaikkineen.

Joku ilta tahdon mennä tuonne ihan vaan viinilasilliselle... no okei, ei se varmaan siihen jää, pakko varmaan ottaa toinenkin lasillinen ja testata vielä juustoja! En malta odottaa että meen tuonne joku päivä/ilta uudelleen :) Tuo on sellainen kodikas hyvän mielen paikka.

Ei kommentteja: