tiistai 17. tammikuuta 2017

Suosikki hoitoaineeni


Oon kokeillut viime vuoden aikana useaa luonnollisempaa shamppoota ja hoitoainetta, mutta nämä nousivat ehdottomasti mun suosikkituotteiksi. Oonkin käyttänyt näitä Santen shamppoota ja hoitoainetta syksytä asti. Toki mulla on aina välillä jotain muitakin tuotteita ollut testissä, mutta nämä ovat niin toimivat mulle, että oon aina palannut noihin.

Kun vaihdoin hiustenpesutuotteet luonnollisempiin, pelkäsin kovasti hiusten rasvoittumista. Yllätyksekseni monet shamppoot olivat todella peseviä, mutta sen sijaan hoitoaineet eivät olleet tarpeeksi hoitavia. Muhun meinasi iskeä epätoivo loppukesästä, kun kampaaja antoi mulle noottia. Hiukset olivat kuivuneet ihan hurjasti ja kampaaja oli sitä mieltä, että luonnonkosmetiikkaan siirtyminen hoitoaineen osalta ei oo ehkä mun hiuksilleni se paras vaihtoehto. Päätin kokeilla vielä yhtä tuotetta ja se kannatti. Nimittäin jo kuukaudessa mun hiuksissa oli valtava ero ja myös kampaaja huomasi sen. Siitä asti oon käyttänyt noita Santen tuotteita. Niitä on tullut suositeltua myös monelle kaverille.

En keksi oikeasti mitään huonoa sanottavaa kummastakaan tuotteesta. Shamppoo sopii loistavasti päivittäiseenkin pesuun eikä jätä hiuksia ihan narisevan puhtaaksi. Shamppoo myös vaahtoutuu kivasti. Molemmat tuotteet huuhtoutuvat hyvin pois ja hoitoaineenkin voi levittää tyveen asti, ilman että hiukset tulisivat raskaiksi. Hintaa molemmilla putelleilla on jotain 5 ja 10 euron välillä, joten hinta-laatusuhde on erinomainen mielestäni. Ja plussaa siitä, että nämä tuotteet voi napata matkaan samalla, kun tekee ruokaostoksia Prismassa. Muistaakseni näitä saa myös Ruohonjuuresta, mutta hinta on siellä yleensä pari euroa enemmän.

Ei kommentteja: