keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Tekonahkahousut, mutta kuitenkin farkut


Lippis ja takki - Bik Bok // Huivi, neule ja farkut - H&M // Laukku - Lindex // Kengät - DinSko

Nuo farkut on aivan superkivat! Tai en oikeastaan tiedä, onko ne farkut vai tekonahkahousut, jotain siltä väliltä. Farkkuyläosan ansiosta ne on mukavammat kuin pelkät tekonahkahousut. Aikamonet kehutkin on nuo jo ehtineet saada. En oo kovin usein yhdistänyt mustaa ja punaista, sillä mulle on tullut usein vähän gootti-fiilis. Nyt kuitenkin kun asusta löytyy rentoutta lippiksen, väljän takin ja repun muodossa, on gootti-fiilis aika olematon.

Mulla olis ollut niin monta asua kuvattavana viimeaikoina, mutta yli 10 päivän migreeniputken takia ei oikein napannut. Oon oppinut elämään migreenin kanssa suht hyvin, mutta mulla sen suurin aiheuttaja on stressi ja sitä on toisinaan aika vaikeata kontrolloida. Tänään sain kuitenkin käytettyä työaikani supertehokkaasti ja Elmo oli hoitanut jo kaupassa käynnin enen kuin mä pääsin kotiin, joten loppupäivä olikin helppo ottaa rennosti, kun työasiat eivät pyörineet mielessä eikä tarvinnut lähteä ruuhkaiseen kauppaan. Käytiin mun kotikotona moikkaamassa äitiä ja siskoa ja sen jälkeen tultiin kotiin tekemään ruokaa. Kohta linnoittaudutaan sohvalle katselemaan telkkaria.

2 kommenttia:

Saara kirjoitti...

Aivan ihanat kengät ! Mistä ??

Jenni kirjoitti...

Kiitos :) Dinskosta, niin kui tuossa lukeekin ;)

http://www.putfeetfirst.com/fi/dinsko/Naiset/Varsikengat_ja_bootsit/Nilkkurit/p/287618