keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Photo a day 2


Hiustenhoitotuotteista ehdottomasti mun suosikkeja on kaikki öljyjutut. Glissin selvityssuihke on ollut jo monta vuotta päivittäisessä käytössä, sillä mun hiukset takkuuntuu inhottavan helposti ja lähes poikkeuksetta. Tuolla suihkeella säästän aikaa ja hermojani.

Pyyhekuiviin hiuksiin laitan tuota Glissin öljyä pari painallusta hiusten latvoihin, jotta ne saisivat kiiltoa ja kosteutta. Kuiviin hiuksiin käytän muutaman suihkauksen Richin suihkemaista öljyä, jolla saa ihanaa kiiltoa kauttaaltaan ja se auttaa myös takkuihin. Mun mielestä on kätevää, että öljyä on sekä suihkeena että pumppupullossa. Pumppupullosta on hankala saada öljyä hiusten yläosaan ilman rasvaisen näköistä lopputulosta, kun taas latvojen hoitoon suihke on hankalampi. Joten molempi parempi :)

1 kommentti:

Susanna kirjoitti...

mulla on kans toi pumppuöljy ja oon ollu äärettömän tyytyväinen :-)