lauantai 21. kesäkuuta 2014

Michael Kors Selma




Keskiviikkona sain mukavan yllätyksen, kun Elmo tuli tuomaan mulle synttärilahjan töihin. Mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen, kun Elmo ojensi mulle ison Cottonin paperikassin, jossa oli jotain suurta käärittynä mustaan silkkipaperiin. Jännittyneenä ja innoissani löysin papereiden alta Michael Korsin silkkipussukan ja sen sisältä paljastui ihana Selma-laukku sävyssä navy.

Voitte varmaan kuvitella, mitä mä oon fiilistellyt siitä asti, hah :D Tuossa laukussa lempparijuttuja on ryhdikäs ulkoasu, ihana olkahihna ja sopivasti sisätaskuja. Tykkään myös laukun pinnasta, se on jännän, mutta laadukkaan tuntuinen ja luulisin, että se on helppo pitää siistinä. En ole oikeastaan löytänyt vielä mitään huonoja puolia tuosta.

Vaikka meille on tuohon Tampereen Stockalle saatu Michael Korsin tuotteita myyntiin, Elmo sanoi, että ei edes käynyt katsomassa tuota mun laukkua sielä, vaan meni suoraan Cottoniin, sillä Elmo haluaa tukea mieluummiin pienempää yritystä, kuin suurta ketjua. Kiitos Elmo <3

5 kommenttia:

Minni kirjoitti...

Niin ihana! Mulla on kans Selma mutta kokoa pienempi ja musta :) Ja en kans keksi mitään huonoa sanottavaa!

Emmi kirjoitti...

Oi, ihana!!:)

Saara kirjoitti...

Aivan ihana laukku ♥

Anonyymi kirjoitti...

miten sun poikaystävä osaa ostaa aina näin huikeita lahjoja! :)

Jenni kirjoitti...

Minni: Musta ois kans kiva, mut tykkään kyllä tuosta sinisestä :)

emmi: Jep! :)

Saara: Niin on <3

Anonyymi: Se tietää mistä mä tykkään ;)