sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Omalta mukavuusalueelta poistuminen


Neuletakki, laukku ja lasit - Bik Bok / paita - Gina Tricot / farkut - Monki / kengät - Reebok /

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Tässä olisi ensimmäisiä kuvia täällä mun blogissa, joita ei ole otettu kameran automaattiasetuksilla. Oon niin tyytyväinen näihin! Milla ehdotteli aiemmin tällä viikolla, että testataan kuvailua niin, että säädetään kaikki asetukset itse ja mä olin jotenkin todella skeptinen koko homman suhteen. Joskus jouluna oon viimeks koittanut säätää kaikki asetukset alusta loppuun itse ja piparikshan ne kuvat meni. Sen jälkeen en oo kuin korjannut valotusta kuvissa. Milla oli kaivellut meille vähän esitietoa, että minkälaisilla säädöillä kannattaisi lähteä kuvaamaan ulkona asukuvia ja eipä niitä asetuksia loppujen lopuksi tarvinnut paljoa räpeltää, että saatiin näinkin kivaa jälkeä! Kyllä se taas nähtiin, että toisinaan on ihan hyvä poistua sieltä omalta mukavuusalueeltaan.

Niin tein myös asun suhteen. Mulla nimitäin on harvemmin mikään paita kokonaan housujen sisällä. Useimmiten mä vaan tuuppaan sen rennosti edestä housuihin, jolloin se on, noh rennompi. Tällä kertaa mulla oli kuitenkin visio korkeavyötäröisistä farkuista ja kauluspaidasta, joka on kauttaaltaan farkkujen sisällä. Toimii ainakin mun mielestä! Se saa myös jalat näyttämään himpun verran pidemmiltä, joka on ihan kiva juttu näin persjalkasena, hah.

Ei kommentteja: