sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Kenkäepisodi


Paita ja lasit - Bik Bok / hattu ja housut - Lindex / kengät - Vagabond / trenssi - Vero Moda /

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Käytiin eilen Elmon kanssa IdeaParkissa ja Ikeassa. Reissu ei mennyt ihan nappiin mun kenkävalinnan takia. Laitoin jalkaan maltillisella korolla varustetut sandaletit, joilla olin enenkin kävellyt pitkiä aikoja ilman rakkojen ilmestymistä. Mun piti vielä ottaa varuiksi ballerinat mukaan, mutta nehän tietenkin unohtui kotiin. No, varmaan arvasittekin jo, että rakkohan niistä korkkareista tuli. Oikeastaa muutamakin. Haettiin apteekista rakkopuikko helpotuksen toivossa, mutta ei toiminut.

Löysin Mangosta aivan ihanat kapeakärkiset ballerinat, jotka toivoinkin löytäväni siltä reissulta. Sovittelin niitä tovin ja kävelin kauppaa ympäri. Ballerinat tuntuivat oikein hyviltä jalassa, etenkin kipua aiheuttavien korkkareiden jälkeen. Ostin kengät ja lähdin etsimään Elmoa kauppakeskuksen toiselta puolelta. Kun sain kengistä laput pois ja olin kävellyt hetken, totesin, että nehän raatelevat mun jalat lähes yhtä karusti kuin korkokengät. Tässä kohtaa alkoi hermoja hieman kiristää. Käytiin muutamat urheilukaupat läpi, sillä toivoin löytäväni Adidaksen simppelit sandaalit, mutta eihän niitä löytynyt. Loppujen lopuksi marssin H&M:ään ja ostin sieltä mustat slip onit. Ah mikä tunne, kun sain ne jalkaan! Ikea reissu menikin jo paljon paremmin.

Kotona ehkä hieman huvitti, sillä tajusin, että halusin laittaa korot, sillä olisin halunnut asukuvat. Mulla oli tosi kiva asu, joka oli ollut mulla jo aiemmin tällä viikolla päällä, mutta se unohtui silloin kuvata! Eikä niitä asukuvia sitten tälläkään kertaa otettu, hah.  Ehkä ens viikolla sitten!

4 kommenttia:

Anna-Maria K kirjoitti...

Voi miten kiva asu, tykkään! Housut ihan megahienot :D

testi kirjoitti...

Nuo housut on ihanat ja kokonaisuus on myös kiva :-)

Memilla kirjoitti...

Vautsi! Hyvältä näyttää sun asu :) Multa löytyy toi sama paita valkosena, tykkään! Löytyspä vielä noi housutkin :D

Jenni kirjoitti...

Ansku: Kiitos, kiva kuulla! :)

Tinja: Voi kiitos!! :)

Memilla: Oi kiitti! Tuo paita oli kyllä kiva valkoisena, mutta jotenkin tykästyin enemmän mustaan.