keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Kesä ja sen kauniit valot


Paita - Gina Tricot / farkut - Zara / lasit ja kengät - H&M


Kesä ja sen kauniit valot. Mä oon niin fiiliksissä. Ens viikolla on jo kesäkuu, mitä ihmettä, mihin kaikki aika on mennyt? Maanantaina mulla oli tuollainen kevyt asu, mutta ihan ilman takkia en kuitenkaan ollut matkassa. Musta trenssi oli varuiksi mukana, mutta ilman sitäkin pärjäsi, vihdoin! Kuvausilma oli mitä mainioin. Vaikka aurinko asettaakin omat haasteensa asukuviin, niin kyllä siinä on puolensakin!

Mua on kutkutellut ajatus vieläkin lyhyemmistä hiuksista.  Ehkä 2-4 cm lyhyemmät... mitäs mieltä ootte, kannattaisko, uskaltaisko?

7 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Ensinnäkin yksi, ihana kuvauspaikka! Ja kaksi, upeat noi arskat! Ja viimeisenä niin musta sun tukka näyttää nyt tosi hyvältä, mutta pari senttiän voisi ehkä jopa leikata. Ne kuitenkin kasvavat super nopsaan takasin :)

Jenni kirjoitti...

Kiitos Sanna!<3 Tuntuu, että mitä lyhyemmät hiukset, niin sen nopeampaa ne kasvaa :D

Enni kirjoitti...

Pitkän talven jälkeen on kyllä ihana päästä kuvaamaan aurinkoon, varsinkin ilta-aurinkoon! Kun jaksaa etsii oikeet asetukset ja kuvakulmat auringon kanssa, saa ihania hämysiä kuvia - just niinku nää sun, tosi kaunis valo kuvissa ja ihanan simppeli asu <3

Anne kirjoitti...

Upeita kuvia ja juurikin tuo valo tekee ihmeitä! :) Sulla on myös kiva tyyli, ihanan simppeli ja kaunis. Tuollaista paitaa olen itsekin etsiskellyt, täytyypä käydä kurkkaamassa Ginassa :)

http://justsayinghianne.blogspot.fi/

Hemppe kirjoitti...

Ihana asu, tykkään erityisesti tosta sun paidastas ! :) ♥ Ja nuo hiukset sopii sulle todella hyvin :) miksei pari senttiä vielä veks! Ne kasvaa kuitenkin nopeesti. ;)

noraa kirjoitti...

Mullakin on vähän alkanut nälkä kasvaa syödessä ja itsekin haluaisin lyhyemmät hiukset. :-D Ihan kuin se 20cm hiustenleikkuu ei olis vielä riittänyt. :D Eli ehdottomasti kannatan ja todellakin uskaltaa!

Jenni kirjoitti...

Enni: Ihan totta, kiitos! :)

Anne: Kiitos, kiva kuulla!

Hemppe: Kiitti, tuo paita on yksi tämän hetken lempparivaate :) Ehkä mä vähän voisin napsasta lyhyemmäksi.

noraa: No enköhän mä uskalla! :)