keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Helposti sileät vaatteet - Philips Steam & Go


Olen mukana Philipsin yhteistyökampanjassa, johon pääsin osallistumaan Bloggers' Inspiration Day -tapahtumassa.

Fakta: mä en osaa silittää. Mulla on kyllä silitysrauta, mutta oon oikeesti käyttänyt sitä maksimissaan viisi kertaa, joista kahdella kertaa silitin verhoja ja menetin hermoni. Silittämättömyys (kiva sanahirviö) on rajottanut mun elämää siinä määrin, että en ole ostanut vuosiin materiaaleja, jotka rypistyvät helposti. Monta ihanaa vaatetta on jäänyt sen takia kauppaan, koska oon todennut, että niitä ei tuu käytettyä, jos ne menee ryppyyn. Helpommalla olisin ehkä päässyt, jos olisin vaan opetellut silittämään. Mutta kun se silitysraudan ja -laudan kaapista kaivaminenkin on ylitsepääsemätöntä!

Luonnollisestikin olin siis melko innoissani, kun bongattiin tuo laite siellä inspiraatiopäivässä! Ensimmäisenä mielessä vilisi kaikki uudet materiaalit, joita voisin alkaa käyttää vaatteissani. Seuraavana aloin miettiä, että ei vitsi, tuohan mahtuu kätevästi matkallekin mukaan! Kaikkihan varmaan ovat kokeneet sen tunteen, kun miettii, mitä pakata matkatavaroihin: kaikkea rypistymätöntä.

Tuo laite on jäänyt mulla ihan arkikäyttöön. Höyrytän sillä vaatteideni suurimmat rypyt aamuisin ainakin pari kertaa viikossa. Ohuet kankaat silenevät melko nopeasti, mutta paksummilla kankailla kestää hieman pidempään. Plussaa siitä, ettei laitteen lämpenemistä tarvitse odottaa edes minuuttia. Aion myös kokeilla silittää tällä meidän verhot suoraan ikkunalta, hah!

Löytyykö sieltä muita silityskammoisia? Kiinnostuitteko?

Teilläkin on mahdollisuus voittaa oma Steam & Go osallistumalla Instagram-kilpailuun:
1) Julkaise Instagramissa kuva omasta, pelastusta kaipaavasta kesämekostasi.
2) Lisää kuvaan hastagit #steamNgo ja #kesämekko2015
Kilpailun säännöt ja ohjeet löydätte täältä.

Ei kommentteja: