perjantai 29. toukokuuta 2015

Lempparivaatteita samassa asussa


Trenssi - Vero Moda / paita ja lasit - Gina Tricot / housut - H&M / kengät - Reebok


Reebokit on ehdottomasti mun tämän vuoden käytetyimmät kengät. Tuo college-paita on jo vuosia sitten ostettu Ginan alesta ja jos mulla on asukriisi, niin lähden yleensä rakentamaan kokonaisuutta tuon paidan ympärille. Nahkahousut eivät ole siellä käytetyimpien listalla, mutta en kyllä ymmärrä miksi. Ne tuntuu näyttävän aina hyviltä. Tosin kesällähän nuo on hieman lämpöiset. Trenssi taas tuntuu olleen päällä vähän jokapäivä viimeisen kahden viikon aikana.

Viimeisimmän kampaajakäynnin jälkeen oon huomannut, että jään ihastelemaan omia hiuksiani asukuvissa. Saatan jopa valita jonkun kuvan vaan sen takia, että "vitsit kun tykkään mun hiuksista tässä kuvassa". Väri ja malli on niin mun mieleen. Värissä tykkään siitä, että se ei ole enää liian tumma, muttei liian vaaleakaan. Ja tyven omaväri vaan on niin kiva. Tai siis ainakin tällä hetkellä. Mua vähän pelottaa, että kesä ja aurinko vaalentavat sitä liikaa. Leikkaus on ihana, sillä hiukset näyttää paljon muhkeimmilta ja ne on niin helppo laitta: tekstuuria hiukseen ja sen jälkeen epämääräistä möyhimistä. Nyt viikonloppuna ajattelin kokeilla Jannin vinkkaamia lainekiharoita.

5 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Todella kivat nuo kiiltäväpintaiset housut! :) Mulla on ollut tuollaiset ostoslistalla jo jonkin aikaa, täytyykin käydä sovittelemassa :)

http://justsayinghianne.blogspot.fi/

Jenni kirjoitti...

Nuo on ihan tekonahkahousut. Kannattaa kurkata H&M:n ale, ainakin netissä näytti olevan useammatkin tekonahkahousut huokeaan hintaan. :)

testi kirjoitti...

Mageet nuo lasit, piristää kivasti monokromisia asuja :-)

Ina kirjoitti...

Ihana asu!! :)

http://fashionbyina.blogspot.fi

Jenni kirjoitti...

Kiitos Tinja ja Ina :)