tiistai 19. elokuuta 2014

Sunnuntai rennosti


Collegepaita - H&M // laukku - Nelly // farkut - Bik Bok (vähän tuunatut) // kengät - Reebok



Sunnuntai meni rennoissa merkeissä ja rennoissa vaatteissa. Mentiin Elmon ja Ulpun kanssa mun äitin luokse. Syötiin ihanaa äitin tekemää jauhelihakastiketta ja perunamuusia, mun lemppariruokaa! Istuttiin, juteltiin, leikittiin Ulpun kanssa ja mä lakkasin äitin kynnet.

Asu oli tosi mukava. Mä tuunasin noi farkut kauheella kiireellä just ennen kun lähdettiin. Leikkasin lahkeet mulle sopivan mittasiks ja tein ison viillon tuohon polven kohdalle. Jo parin päivän käytön jälkeen lahkeet on mukavan rennon näköiset, kun niistä hapsottaa lankoja. En vielä tiedä, että tekisinkö tuosta polven viillosta vielä suuremman ja tekisinkö sen myös toiseen lahkeeseen.

5 kommenttia:

Hemppe kirjoitti...

Mulla on toi sama collegepaita, ihan supermukava ja ihana ! :)

Jenni kirjoitti...

Jep jep ;)

HENNA kirjoitti...

Tosi ihania asuja sulla ollut taas! :) ♥ Varsinkin tästä tykkään!

Kurkkaisithan myös, ja mielipidettä nyt on aina kiva saada!(:
http://hennankengissa.blogspot.fi/

Jenni kirjoitti...

Voi kiitos, kiva kuulla :) Mä käyn kurkkaamassa!

Susanna kirjoitti...

Ihanan rento asu, just tollasia mäkin tykkään käyttää eniten :-) Mun mielestä toi polvi on hyvä tollasenaan, en lähtis isontaa sitä enää, sillä helposti käy niin et oho se on jo niin iso et polvi tulee housuista pois, eikä ne näytä kauheen kivoilta :-D