tiistai 12. elokuuta 2014

Nahkashortseissa


Shortsit - New Yorker // T-paita - Gina Tricot // Lenkkarit - Reebok //


Ostin pari viikkoa sitten tekonahkashortsit NewYorkerista. Helteillä ei oikein huvittanut noissa hikoilla, mutta nyt kun on hippasen viileämpää niin nuo on aika mukavat. Yhdistin ne sunnuntaina perus teeppaariin ja Reebokin lenkkareihin. Tykkään paljon mustavalkoisista asuista, ne vaan toimii aina. Tässä asussa tykkään myös kovasti pienistä sporttiviboista. Oisko aika cool, jos lisäisi tuohon vielä mustat polvisukat, joissa olis pari valkoista raitaa (löytyisköhän vaikka Adidakselta)? :)

Tuossa asukuvien räpsimisen jälkeen sattui aika ikävä juttu. Lähdettiin vaan Elmon ja Ulpun kanssa käppäilee kotiin päin ja joskus 10 minuutin päästä tajusin, että missä mun laukku on?! Se ei ollut mulla, eikä Elmolla. Kauhee paniikki ja lähdin juoksemaan kuvauspaikalle. Muistan että olin jättänyt sen siihen maahan kuvailun ajaksi. No, se ei ollut sielä. Multa meinas päästä aikamoinen itku, sillä mun laukussa oli mm. 2 puhelinta, lompakko luottokortteineen päivineen sekä kotiavaimet. Elmo sitten keksi, että soitetaan sen puhelimesta mun puhelimeen. Onneks siihen vastattiin ja vastaaja kertoi, että oli juuri tuomassa laukkua mulle. Vitsi mä olin niin kiitollinen. Annoin kaiken käteisen mun lompakosta löytöpalkkioksi hänelle. Päätin myös, että jos joskus löydän laukun tai lompakon, niin pyrin palauttamaan sen oikealle omistajalleen vaikka sielä olisi tuhansia euroja, sillä toi teko merkitsi mulle niin paljon ja säästi mut suunnattomalta mielipahalta. Loppu hyvin, kaikki hyvin. 

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minkäniminen ja - hintanen toi sun valkoinen Ginan toppi on, joka sulla oli päällä ton kimonon kanssa? Onko uutta mallistoa?

Ihania asuja sulla :-)

Ida kirjoitti...

Aivan ihana asu! Oon ettiny kans tollasia sortseja mutta mistään ei vaan löydy! ): Nyt alkaa kelitkin viiletä, joten taitaa olla turha toivo :D.

Kajsa kirjoitti...

Voi nuo shortsit on kyllä makiat! Oon ollu vähän kahden vaiheilla että tykkäänkö vai enkö tykkää ja miettinyt et pitäiskö ostaa nahkashortsit, mutta on nuo kyllä kivat ainaki sun päällä!

Kaisa / Sorry the mess

Jenni kirjoitti...

Anonyymi: Wanda top, suht uutta mallistoa. http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/vaatteet/topit/ccollection-cclothes-ctanktops-p1.html#product_674031420

Jenni kirjoitti...

Ida: Kiitti! :) Noita löytyy New Yorkerin lisäks ainakin H&M:ltä. Vähän eri malliset tosin. Pyh ja pah, aina voi vetää sukkikset jalkaan jos tulee kauheen vilu ;)

Kajsa: Voi kiitos :)

Hertta | HERTTA MARIA kirjoitti...

http://www.hm.com/fi/product/15987?article=15987-H ;)

Jenni kirjoitti...

Kiitti Hertta! Nuo on kivat, mutta värit menee just väärin päi.