lauantai 16. elokuuta 2014

Chain bag




Chain bag - Nelly.com // neuletakki - Bik Bok // toppi, hattu ja kengät - H&M //


Mun on pitänyt postailla tänne tää asu jo muutan päivän ajan, mutten oo saanut kuvia ajanpuutteen ja ton ihanan sateisen ilman takia. Eilen kuitenkin ihana Linda nappas musta nämä kuvat ja mun mielestäni nää onnistui tosi hyvin! 

Tuo asu on niin mukava. Tykkään hirmuisesti mustan ja beigen yhdistelmästä ja vihdoin oon päässyt käyttämään tuota Bik Bokin lämmintä neuletakkia. Olalla keikkuu myös uus laukku, jonka tilasin viime viikolla Nellyltä (hupsista, mites tässä taas näin kävi...). Laukku on mun mielestäni todella kaunis, mutta sisältä se voisi olla hieman tilavampi. Ehkä mulla jokusen vuoden päästä on varaa Chanelin Boy-laukkuun, mutta sillä välin pärjään mainiosti tuolla halppisversiolla.

2 kommenttia:

Mona Golparian kirjoitti...

AAaaahh miten ihana asu! Niin mun mieleen <3

Jenni kirjoitti...

Kiitos Mona!<3