maanantai 18. elokuuta 2014

Essie


Mä lakkaan aika usein kynsiäni. Oon ollut jo vuosien ajan kiinnostunut kynsien laitosta ja erilaisista lakkauksista. Useiden kokeilujen jälkeen oon tullut siihen tulokseen, että kannattaa oikeesti panostaa perusväreihin joita käyttää kynsissä usein, esim. musta, valkoinen, punainen, nude ja kirkas. Laadukas lakka säästää aikaa ja hermoja ja lopputulos säilyy vielä ekan suihkunkin jälkeen. Mikään ei ärsytä niin kuin huono lakka, joka levittyy epätasaisesti ja jättää pintaan rumia kuplia.

Mä oon löytänyt mun suosikkilakkamerkkini ja kaikki varmaan jo huomasikin noista kuvista, että se on Essie. Ensimmäisen Essieni sain pari vuotta sitten Muotikirppikseltä jostain pussukasta, tais olla LivBoxi. Se oli tuo vaaleanpunainen, joka oli ehkä vähän vieras väri mulle, mutta loppujen lopuks ihastuin siihen kuitenkin. Heinäkuussa ostin valkoisen Essien ja se pysyi mun varpaiden kynsissä vajaat 3 viikkoa suht siistinä, whaaaat?! :D Eilen sitten ostin tuon mustan ja vitsi miten tyytyväinen oon siihenkin. Vielä en osaa sen pysyvyydestä sanoa kokemuksia, mutta jo yhdellä kerroksella saa kauniin, tasaisen ja kiiltävän pinnan.

Kappalehinta noilla on noin 15 euroa, joten ihan kaikkiin kummallisimpiin värivillityksiin en välttämättä panosta, mutta vielä sen punaisen, nuden ja kirkkaan lakan voisin ostaa. Ehkä odottelen tarjouksia (kesällä Citarissa oli 10 e / pullo) tai ostan ulkomailta... tai sitten ihan normihinnoilla Suomesta.

4 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Mun blogista löytyis sulle haaste! :)

http://sannamarian.blogspot.fi/2014/08/blogihaaste.html

Jenni kirjoitti...

Kiitti! :)

Ida365.fi kirjoitti...

Hei piti kommentoida jo aiemmin tähän et jos joskus meet Saksaan niin suosittelen ostaan Essiet sieltä, ne oli ihan naurettavan halpoja siellä, tyyliin 7€/kpl!! :-D

Jenni kirjoitti...

Oi kiitos paljon vinkistä Ida! :)