lauantai 2. elokuuta 2014

Flower pants

Toppi - Gina Tricot // Housut - H&M // Kengät - Birkenstock // Sormus - Uniikki Amaliina

Päälle valikoitui aika rennot ja löysät vaatteet, sillä päivälle oli luvassa lämmintä ilmaa ja paljon istumista. Lähdettiin puolen päivän aikaan ajelemaan Elmon kanssa kohti Lahtea ja Saran läksiäisiä. Hengailtiin pihalla koko päivä ja ilma oli mitä ihanin. Juotiin kahvit ja syötiin kaikkea hyvää. Pääsin paijailemaan suloista Lukaa, joka tuli torkkumaan mun varpaiden päälle (käykää kurkkaamassa mun Instagram @jennimi).

Mitäs tykkäätte housuista? Mä oon ihan rakastunut niihin!

7 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Mielettömän kiva asu! Ihanat kengät :)

jansku kirjoitti...

Mä tykkään housuista mutta vielä enemmän pidän noista Birkenstockeista! <3

PreciousPicturesBlogi

Jenni kirjoitti...

Riikka: Oi kiitos! :)

Janina: Mä rakastan molempia ;) <3

Susanna kirjoitti...

ihanat pöksyt :-) oon haaveillu pidemmän aikaa jo kukkahousuista mut poikaystävän mielestä ne on mummomaiset eikä anna mun ostaa sellasia, haha :-D

Jenni kirjoitti...

Kiitti :) Älä kysele poikaystävältä, senkun meet vaan ja ostat ;)

iidumarie kirjoitti...

Aivan upeet pökät!! Voisin hamstrata tollasia vaikka monessa eri värissä :D onko uudet vai vanhempaa mallistoa, mietin löytyiskö vielä kaupasta...?

Jenni kirjoitti...

Kiitos, mun mielestä nuo on jotain kesän mallistoa, eli saattaa ehkä löytyä :)