maanantai 2. toukokuuta 2016

Vagabond showroom (tähän se lentävä seteli -emoji)



Ah, Vagabond <3 Jotkut siellä ruudun toisella puolella varmaan tietääkin, että meikä on vannoutunut Vagabond-fani. Pääsin viime viikolla käymään Vagabondin showroomilla katsastamaan vähän tulevaa tarjontaa aw2016 -mallistoista. Tai oikeastaan tuo "vähän" on aivan väärä sana tässä yhteydessä, kenkiä oli mun mielestäni mielettömästi! Koin pienen sekoamisen, enkä yhtään tiennyt mitä kaikkea olin jo ihastellut ja kuvannut, sillä joka puolella oli kivoja juttuja.  Olin suunnitellut snäppääväni paikan päällä, mutta sekin unohtui heti, kun päästiin testaamaan kenkiä.

Mun lemppareiksi nousi nuo viimeisen kuvan mustat nilkkurit. Pyöreäsolkiset laukutkin olivat ihanat, mutta harmillisesti vähän liian pienet mun käyttöön. Ostan pääsääntöisesti vain mustia kenkiä, mutta jokunen puuterinsävyinen pari miellytti kyllä melko paljon mun silmää. Myös vähän erikoisemmat kengät kiinnostivat, vaikka suosinkin tosi simppeleitä juttuja. Niin kuin esimerkiksi nuo teräväkärkiset soljelliset kengät. Ne on musta tosi hienot, mutta en kyllä tiedä istuisivatko ne omaan tyyliin.  Tässä on vielä kesä välissä, mutta syksyn tulo ei harmita enää yhtään niin paljoa! Tuli sellainen "kaikki mulle heti nyt" -fiilis, hah.

Ei kommentteja: