sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Ihana ja niin toimiva Mádara

Onko teille koskaan käynyt jonkun jutun kanssa niin, että ensin ostatte yhden ja hetken päästä huomaatte hamstranneenne niitä kymmenen? Mulle kävi näin ihanan MÁDARA-merkin suhteen! Tässä mulla tämän hetkisessä käytössä olevia tuotteita.


Mä oon ollut aiemmin vähän laiska kuorimaan ihoa. Se on saattanut unohtua multa jopa moneksi kuukaudeksi. Nykyään mua taas harmittaa, ettei ihoa saa kuoria kuin noin kerran viikossa, sillä oon löytänyt pari ihan huippukuorintaa kasvoille! Jos haluaa nähdä tuloksia heti, niin tuo kirkastava aha kuorintanaamio on tuote juuri siihen tarkoitukseen. Mua jännitti aluksi ihan hulluna tuon tuotteen kokeilu, sillä olin lukenut netistä juttuja todella punoittavista kasvoista. Mä oon aina luullut, että mulla on herkkä iho (myöhemmin kosmetologilla selvisi että mulla onkin normaali iho), joten luonnollisesti odotin punaisena helottavia kasvoja. Olin todella yllättynyt, kun kuorintanaamio ei jättänyt mulle minkäänlaista punoitusta, eikä tuntunut juuri miltään. Mutta tulokset sentään olivat mahtavat! Kasvot ovat heti sileämmät, kirkkaammat, ihohuokoset näyttävät pienemmiltä ja tuote kuivattaa ainakin mulla mustapäitä jonkun verran. Voin suositella tätä oikein lämmöllä, mutta kannattaa lukea käyttöohjeet paketin sisältä huolella, sillä tuote on oikeiasti tosi tehokas ja erilaisille ihotyypeille on eri pituiset vaikutusajat ja suositukset siitä kuinka usein tuotetta kannattaa käyttää. Mä käytän tätä kerran viikossa tai kahdessa viikossa. Sen jälkeen tuntuu, että iho ottaa paremmin vastaan kosteuttavat tuotteet, joten tykkään laittaa myös vähän reilummin kasvovettä, seerumia ja öljyä kuorintanaamion jälkeen.


Ensimmäinen havainto tästä öljypohjaisesta kuorintavoiteesta oli aivan ihana aprikoosin tuoksu! Se on niin herkullinen, että se saa mut haaveilemaan tuon tuoksun makuisesta jäätelöstä, hah! Kuorintavoidetta on mukava käyttää. Sen voi ensin pyöritellä kevyesti kasvoille ja kun joukkoon lisää vähän vettä, muuttuu koostumus hiukan vaahtoavaksi. Olen käyttänyt tuota vasta muutaman kerran, mutta tuote toimii mun mielestäni hyvin. Rakeiseksi kuorinnaksi se on melko hellävarainen mun mielestäni.  Kuorinnan jälkeen kasvot näyttävät vähän kirkkaammilta ja tuntuvat tosi puhtailta, mutta eivät kuivilta. Tuo putelli on mun mielestäni tosi kaunis, tykkään paljon tuosta puuterisesta sävystä. Oikeastaan koko mun pieni Mádara-armeija näyttää aika kivalle kaapissa, kun on valkoista, puuteria, hopeaa ja raikasta vihreää. Mulle tuotteiden tuoksut ja pakkaukset on tosi tärkeitä, sillä jos ne ei miellytä, jäävät tuotteet yleensä vähemmälle käytölle tai käyttämättä.


Tämä syväkosteuttava seerumi on mun eniten käytetyin tuote Mádaralta tällä hetkellä. Ostin ensin tuollaisen mun äidille luonnonkosmetiikkamessuilta. Sain samalla itselleni pari testipakkausta. Ihastuin tuohon heti kun sain pienet testerini käytettyä ja kyllä harmitti, etten ostanut tuotetta itsellenikin messuilta, sillä sitä ei ollutkaan saatavilla mistään hetkeen. En muista kauanko jouduin odottamaan tuotteen saapumista kauppoihin, mutta voi pojat miten pitkä se odottavan aika on. Silloin tuli selattua nettikaupat läpi parikin kertaa päivässä. Musta on tullut melko intohimoinen kosmetiikan suhteen nykyään, hah! Tämäkin tuote tuoksuu oikein hyvältä. Se levittyy kuin unelma, imeytyy hetkessä ja saa ihon näyttämään sekä tuntumaan tosi kiinteältä ja sileältä. Yksinään tämä tuote ei kuitenkaan riitä mulla kosteutukseen vaan tarvitsen aina tälle kaveriksi vielä rasvan tai öljyn. Mutta en kyllä oo ikinä ennenkään pärjännyt ilman niitä.


Mun aiemmin käyttämät yövoiteet ovat olleet aina rasvaisia ja jääneet rasvaisiksi, niin että kasvot kiiltävät. Tuo Mádaran uudistava yövoide oli jotain ihan uutta ja ah, niin ihanaa! Siis tuote, joka kosteuttaa täydellisesti, mutta ei jätä ihoa rasvaisen tuntuiseksi eikä edes kiiltäväksi. Olin ihan ymmälläni, kun kokeilin tätä ensimmäistä kertaa. Koskettelin vielä muutaman tunnin jälkeen kasvoja ja kummastelin sitä, että tuote on jo imeytynyt pari tuntia sitten, mutta kasvot ovat silti niin kosteutetut. Ja ne olivat kosteutetun tuntuiset vielä aamullakin. Tuoksukin on kivan raikas. Mulla ei ole ollut näin toimivaa kasvorasvaa valehtelematta koskaan. Ja vaikka tämä on nimensä mukaan yövoide, niin mä kyllä huitelen tuota ihan huoletta aamuisin meikin alle. Hyvin toimii, ostan uudelleen <3

1 kommentti:

Linda kirjoitti...

Olipa mielenkiintoista lukea sun kokemuksia Mádarasta :) Pitää ehdottomasti ostaa tuo yövoide, kuulostaa tosi hyvältä :)