perjantai 27. toukokuuta 2016

Helsinki - Tampere


Farkut, paita - H&M / huivi - Ella Rinne / kengät - Vagabond / aurinkolasit - Bik Bok /

Kuvat: Anni / Annieveliina

Haluaisin kerätä enemmän kokemuksia. Ajattelen ja punnitsen ihan liikaa asioita. Mietin usein, että mikä kannattaa ja jaksaako lähteä. Mutta aina kun on lähtenyt, on se tuntunut hyvältä vaikka olisikin jälkeen päin vähän väsähtänyt. Ehkä päällimmäisenä mielessä Helsinki - Tampere välin ramppaaminen. Mä oon tehnyt sitä 1-vuotiaasta asti, mutta vasta tänä vuonna oon alkanut tekemään yhden vuorokauden tai päivän reissuja. Sitä ennen oon ollut aina kokonaisen viikonlopun, jollon on ehtinyt huilaamaankin vähän. Vuorokauden reissut on yleensä juoksemista paikasta toiseen ja aikataulujen miettimistä. Mä kun en oo mikään rento reissaaja, vaan mun pitää tietää tarkalleen moneltako pitää olla odottamassa bussia pysäkillä jne. Se on loppupeleissä tosi väsyttävää, jos viettää vapaapäivänsä ilman rentoutumista ja rauhoittumista. Mutta kun sen käyttää ihanien ystävien ja perheen kanssa, niin siitä jää paljon hyvää mieltä, kivoja muistoja ja mielenkiintoisia keskusteluja. Ja onneksi mulla tulee rentouduttua melko hyvin Onnibussissa. Siellä voi vaan istua, katsella maisemia, kuunnella musiikkia, ilmastointi toimii ja yleensä on tilaa niin hyvin, että voi varata itselleen molemmat penkit.

Palasin just Helsingistä, jossa vietin kivan illan Terhin kanssa. Käytiin kuvailemassa ja Elloksen eventissä, jonka jälkeen istuttiin pitkään kahvilla ja oli kyllä niin kivaa. Todennäköisesti teen taas ensiviikolla uuden vuorokauden reissun Helsinkiin. Toisinaan sitä miettii, että ois helpompaa asua Helsingissä, mutta en sitten tiedä. Tampere on kiva, mutta se alkaa tuntua pieneltä ja tylsältä.

2 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

Ihana asu! Ja ihania nää kuvat myös :)

Jenni kirjoitti...

Kiitos Susanna! <3