perjantai 13. toukokuuta 2016

Kirjoittamisen vaikeus - Toiveita?


Takki, kengät, paita - H&M / farkut - Monki / aurinkolasit - Bik Bok / laukku CK /

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Miten voikin olla välillä niin vaikeaa kirjoittaa. Mä oon jotenkin niin kuvapainotteinen ihminen, että kun saan kivat kuvat, niin haluaisin tulla vain heti julkaisemaan ne tänne. Tuntuisi kuitenkin hassulle julkaista postaus ilman mitään tekstiä. Se vaatii toisinaan ihan hitosti aikaa, että saa kasaan jotain järkevää tekstiä. Tai en tiedä järkevästä, mutta luettavaa edes. Myös ulkona möllöttävä aurinko saa mut vähän levottomaks, eikä tekis mieli olla paikallaan koneen äärellä hetkeäkään, vaan lähteä pihalle ja ottaa kakki ilo irti valosta ja lämmöstä.

Onko teillä jotain toiveita? 
Millaisia postauksia tykkäisitte lukea? 

2 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

Apua, mulla on aivan sama ongelma! Jotenkin tuntuu ettei teksti oo ikinä luontevaa ja sitten menee hermot totaalisesti :--D Postaustoiveita mulla ei valitettavasti ole, tykkään niistä ihan tälläisenaan! Joskus postaukset ilman tekstiäkin on mun mielestä ihan ok, kunhan keksii vastineeksi iskevän otsikon ja postauksessa on sitten ihan erinomaiset kuvat!

Jenni kirjoitti...

Kiitos kommentistasi :) Kiva kuulla, että tykkäät! Ja hei tsemppiä sullekin kirjoittamiseen!