sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Eilisen kampaus



Mä oon tosi laiska laittamaan hiuksiani, mutta eilen onneks äitipuoli pelasti ja teki mulle ihanan, rennon kiharakampauksen Indiedaysin bloggers inspiration -päivään. Halusin hiukset osittain kiinni, jotta ne eivät olisi menneet sekaisin tuulessa. Lisäksi tuo oli helppo, koska ei tarvinnut kokoajan pyyhkiä hiuksia pois kasvoilta, jota mulla on tapana tehdä vähän väliä. Nuo kuvat on otettu vasta iltapäivällä, joten aika hyvin kampaus kesti. Mulla kun yleesä kiharat tuppaa lässähtämään melko nopeasti.

2 kommenttia:

Hanna Ä kirjoitti...

Hei katoin jo tuolla tapahtumassa, että ihan tosi ihana kampaus sulla! :) Löysin sun blogin vasta nyt, jään ehdottomasti seurailemaan. Oon asunut Tampereella vasta alle vuoden, kivaa lukee blogeja läheltä!

Jenni kirjoitti...

Oi kiitos, ihana kuulla! :)