lauantai 12. huhtikuuta 2014

After bloggers inspiration day





Olin tänään Indiedaysin järjestämässä bloggers inspiration -päivässä. Olin ihan innoissani sielä ja mulle jäi tosi hyvä fiilis koko tapahtumasta. En edes ehtinyt tekemään kaikkea mitä suunnittelin, mutta silti oli tapahtuman jälkeen väsyneempi kuin aikoihin. Käytin varmaan niin paljon energiaa sielä kaiken ihmettelyyn ja ennen kaikkea fiilistelyyn. Mä keskityin niin paljon ihmisiin, tunnelmaan ja tekemiseen että en edes muistanut ottaa kuvia niin paljon kuin olin suunnitellut. Niitä sitten myöhemmin. Tässä on tämän päivän asua, mukavaa, rentoa ja kuitenkin siistiä.

3 kommenttia:

ellanoora kirjoitti...

Ihana paita! :)

Jenni kirjoitti...

Kiitos! :)

Laura kirjoitti...

Haaste sinulle
http://humpula.blogspot.fi/2014/04/haaste.html