lauantai 26. huhtikuuta 2014

Brunette







Kävin perjantaina Hius-Kauneushoitola Real Beauty:ssa, jossa ihana Donna teki mun hiuksille kevätfreesauksen. Tyvi värjättiin pari astetta tummemmalla ruskealla ja sitten laitettiin vielä kaikkialle ruskeita raitoja. Tykkään tosi paljon, vaikka vähän on vielä totuttelemista tähän tummempaan minään :D Huomaan peilailevani itteeni koko ajan kaikista mahdollisista heijastavista pinnoista, hah! 

Yleensä oon kesää kohti vaalentanut, mutta nyt kävi toisinpäin. Tuo ruskea väri sai mun hiukset näyttämään paljon terveemmiltä ja se look onkin tällä hetkellä eniten mun mieleen, nimittäin terveet hiukset. Mun hiukset ois varmasti paljon huonommassa kunnossa, jos en ois viime vuonna leikannut niitä polkkamittaisiksi, kaksihaaraisia oli silloin niissä pitkissä hiuksissa niin paljon.

Mitäs tykkäätte? :)

3 kommenttia:

Saara kirjoitti...

Niin ihanat hiukset :) Mistä noi aurinko lasit on ? Haluun nimittäin just tollaset.

Jenni kirjoitti...

Kiitos! Lasit on Cubuksesta, mut en oo varma onko H&M:ssä melkein samanlaisii :)

Juulia S. kirjoitti...

Onpa ihana väri! Sopii hyvin, mutta näytät kyllä ihan erilaiselta :D