keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Photo a day 8 + vinkki



Mä oon semmonen nainen, että joko mun laukku on lähes tyhjä tai ihan täysi. Harvemmin se on semmonen sopiva :D Tän vois ehkä tulkita niinkin, että voisin tarvita jonkun keskikokoisen siistin peruslaukun. Sillä mulla on isoja laukkuja, jonne oikeesti mahtuu sitä tavaraa ja sitten mulla on pikkulaukkuja. Ja ne pikkulaukut on just ja just liian pieniä, että mun kamera mahtuisi niihin. Ja nykyään haluan ottaa kameran melkein kaikkialle mukaan, joten pikkulaukut jää vähän vähemmälle käytölle ja kuljetan isoissa laukuissa kameran lisäks perus avaimet, lompakko ja kännykkä. Mukaan otan yleensä myös huulirasvaa ja/tai -punaa sekä silmälasit tai arskat.

Ja nyt tulee pieni vinkki teille! Compeedin rakkopuikko, mun laukun uus vakkariasukas. Jos ja kun kengät alkaa painaa tai hinkaamaan tai tuntuu että rakko tulee ihan just, levittää tuota siihen arkaan kohtaan ja johan alkaa taas matkan teko sujua. Oon tuon avulla ajanut jo muutamat kengät sisään, eikä mulla oo enää tarvetta kuljettaa laastareita laukun pohjalla. Noita saa ainakin apteekeista ja hintaa oli muistaakseni noin 7 euroa. 

6 kommenttia:

Oona kirjoitti...

Kiitos tosta rakkopuikkovinkistä! Pitääkin ostaa tollainen kokeiltavaksi :)

Jenni kirjoitti...

Juu suosittelen!

Susanna kirjoitti...

munki on pakko heti tänään jo mennä apteekkiin ostamaan tommonen rakkopuikko, aivan mahtava vinkki, sillä mulla on just tällä hetkellä uudet balleriinat. mitkä pitäis ajaa sisään mut se on pirun kipeetä koska se kantapää on nii saamarin kova. oon käyttäny niitä nyt 3 kertaa ja joka kerta on tullu tajuton haava+rakko yhdistelmä )= toivottavasti toi puikko auttais ajaa noi kengät sisään!

Jenni kirjoitti...

Susanna: Muistaakseni siinä puikossa luki, ettei saa käyttää rikkoutuneelle iholle, joten parantele haava eka ennen kun laitat sitä puikkoo! :)

Ida365.fi kirjoitti...

MIT MIT siis toimiiko toi oikeesti niin hyvin ettei laastarille oo tarvetta?! :D AAAA PAKKO TESTAA

Jenni kirjoitti...

Kyllä ainakin mulla, kunhan käyttää sitä just ennen kun iho ehtii menee rikki tai ennen kun rakko tulee :)