keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Nykyään mä haluan tehdä asioita


Jeaps, tänään oli kiva päivä! Treffasin siskon kaupungilla töitten jälkeen ja käytiin ostamassa vähän ruokatarpeita. Siinä samalla poikettiin sovittelemaan kehyksiä ja mä löysin itelleni the kehykset! Ne tuntu niin omilta kun katoin peilistä, ihanat! Otin mallin muistiin ja täytyykin huomenna varata aika näöntarkastukseen. Kun päästiin kaupasta meille tehtiin ruokaa, otettiin asukuvat, opetin siskolle yhden kampauksen ja lakkasin sen kynnet. Siinä se ilta sitten vierähtikin nopeesti.







Treenailin eilen ekaa kertaa kahvakuulalla. Tykkäsin kovasti, oli mukavan rankkaa ja haastavaa. Tänään kyllä tunsi tehneensä, takareiden on vaan kiristyny enemmän ja enemmän päivän mittaan :D Suunnittelin että oisin vetänyt vielä saman treenin tänään uudelleen, mutta mulla on uus periaate: teen vapaa-ajallani sitä, mikä tuntuu hyvältä omasta mielestä. Tänään teki enemmän mieli päivittää blogia kun kyykätä.

Mulla on ollut paljon parempi olla, kun en niin sanotusti patista itseäni tekemään mitään tyyliin "pitäis treenata, pitäis syödä terveellisesti, pitäis käydä lenkillä, pitäis siivota". Tuo "pitäis" on vaihtunut "nyt mä haluan". Selkeästi positiivisempaa ja mä ainakin saavutan asioita helpommin positiivisuuden kautta. Mä nykyään haluan tehdä enemmän asioita, joita aiemmin en oo halunnut niin paljoa, mutta joita oon kokenut, että pitäis tehdä. Turhaan olla liian ankara itselleen jos se aiheuttaa enemmän pettymyksiä kuin pieniä iloja. Uskon, että tää on suunta kohti pysyviä, terveellisempiä elämäntapoja, koska mä haluan, eikä sen takia, että jokapuolelle toitotetaan kuinka kaikkien pitäis elää.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hyvin sanottu! oppisinpa iteki ton positiivisen tavan! :) t. L ps. oot kaunis<3

Jenni kirjoitti...

Tarpeeks kun rupee kiinnittää huomiota omaan ajattelutapaansa, niin eiköhän se pikkuhiljaa kehity :) Kiitti <3