tiistai 6. toukokuuta 2014

Loréal Préférence Glam Lights


Yläpuolella siskon hiukset ennen raidoitusta. Ne on oli luonnossa vielä aavistuksen haaleamman väriset kuin kuvassa. Alapuolella raidoitetut hiukset. 



Kävin Indiedaysin Bloggers Inspiration -päivässä myös Loréalin pisteellä ja sielä katsottiin mulle sopiva raita-aine, sekä vaaleanruskea hiusväri. Mulla oli kuitenkin niin paha hiuskriisi, että ennätin värjätä omat hiukseni, ennen kuin hiusvärit saapuivat postissa. Joten eilen kun sisko tuli käymään meillä käytin tilanteen hyödykseni "Pitäsköhän mun tehdä jotain sun hiuksille...?" Ja hetken päästä olin sekoittelemassa raita-ainetta.

Värjäyspaketissa mukana tullut harja osoittautui ihan käteväksi pituuksien suhteen, mutta vähän sai hakea tekniikkaa, kun koitti tehdä raitoja pään päällä oleviin hiuksiin. Mä levitin raidat niin, että kampasin aina saman kohdan muutamaan kertaan, jotta väri levittyisi enemmän, eikä tulisi niin paksuja ja erottuvia raitoja. Mielestäni onnistuin hyvin ja raidoista tuli luonnollisemmat kuin osasin ajatella. Annettiin aineen vaikuttaa vähän lyhyemmän aikaa kuin ohjeessa, koska se näytti vaalenevan aika nopeasti. Hiukset näytti raitojen ansiosta paljon eloisammilta ja terveimmiltä. Siskokin oli oikein tyytyväinen, joka lienee se tärkein asia! :) Voisin kyllä käyttää uudemmankin kerran tätä tuotetta.

Ei kommentteja: