perjantai 7. huhtikuuta 2017

Röyhelöhihat ja muut naisellisuudet


T-paita - Monki / farkut - H&M, diy / kengät - Vagabond /


Naiselliset elementit eivät ehkä kuulu kovin vahvasti mun tyyliini, mutta tämä asu tuntuu niistä huolimatta ihan omalta ja kivalta: röyhelöhihat, korkokengät, huulipuna ja nuo aurinkolasit. Tai oikeastaan kun tarkemmin makustelen asiaa, niin kyllä ne oikeastaan kuuluvat, mutta yleensä mulla ei ole montaa naisellista juttua samassa asussa.

Tykkään ihan hirmuisesti noista aurinkolaseista ja olin aika onnellinen, kun löysin ne. Olen käyttänyt noita viimeksi Tampereella, sillä muuttokuormaa pakatessa syksyllä en tiennyt, mihin olin ne pakannut. Pidän myös hirmuisesti tuosta t-paidasta! Se on löytö Monkista. Olen ihastellut röyhelöpaitoja jo pidemmän aikaa, mutta yksikään vastaan tullut ei ole jokseenkaan ollut tarpeeksi kiva. Tuo teeppari on sopivan simppeli, ihan kuin perus t-paita, johon on vain lisätty röyhelöt hihansuihin + se on 100% puuvillaa. Toimii näppärästi viileämmillä ilmoillakin, kun lisää alle esimerkiksi ohuen poolon. Jos tuota olisi ollut valkoisena, olisin kotiuttanut myös sen. Punainen oli, mutta se on jo vähän liikaa mun väripalettiin (jos huulipunaa ja kynsilakkaa ei lasketa).

PS. Milloin nuo ekassa kuvassa näkyvät vaaleat raidat ovat ilmestyneet mun hiuksiini?!

Ei kommentteja: