sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Edullisia kosmetiikkalöytöjä


Täytyy myöntää, että kun törmäsin ensimmäisen kerran Organic Shopin tuotteisiin olin tosi epäileväinen. Mietin, että voiko niin edullisesti saada toimivaa kosmetiikkaa. Shamppoo maksaa noin neljä euroa ja käsivoiteen sai vielä edullisemmin. Päätin ostaa nuo testiin, sillä ei siinä ainakaan paljon olisi hävinnyt. Ja sitä paitsi, miten ihanalta kuullostaa kirsikka & lotus!

Tuo shine shamppoo ja Japanese spa-manicure -käsivoide osoittautuivat mulle oikein toimiviksi arkituotteiksi. Käsivoide kosteuttaa kevyesti ja sitä on helppo lisäillä pitkin päivää, sillä se imeytyy hyvin. Shampoo pesee sopivasti, mutta ei jätä hiuksia nariseviksi, ne tuntuvat ilmavilta. Tällä hetkellä pidän tuosta shampoosta enemmän kuin aiemmasta lempparistani Santen shampoosta.

Organic Shopin ruusu-persikka käsisaippua on myös hyvä (monet meillä kylässä käyneet ihmiset ovat ihastelleet myös sen tuoksua) ja hoitoaineista olen testannut Moroccan Princess elvyttävää hoitoainetta, se tuoksuu taivaalliselle – ja on riittävän hoitava! Voi kun tuon hoitoaineen tuoksun saisi hajuvedeksi, niin kovasti pidän siitä. Kokeilin myös sarjan Indonesian spa-manicure -käsivoidetta, mutta mielestäni se ei ole aivan yhtä hyvä kuin tuo vaaleanpunainen tuubi.

Saman sarjan suihkugeelit, joita mulla oli myös pari kappaletta eivät toimineet mun iholle lainkaan. Ne alkoivat jostain syystä kutiamaan mun iholla, mutta sen sijaan Elmo pystyi käyttämään niitä. Mulla on ollut tuota kutinaongelmaa myös muiden suihkugeelien, kuten Urtekramin kanssa. Pitäisi varmaan vertailla onko niissä joku yhteinen raaka-aine, joka ärsyttää mun ihoani.

Pientä miinusta tulee purkkien ulkoasuista. Tuntuu että niiden kohdalla on menty hieman sieltä mistä aita on matalin, sillä shamppoot ja hoitoaineet ovat täysin samannäköisiä – vain teksti on eri. Ostoksilla saa siis olla melko tarkkana. Juuri viime viikolla kuvittelin kiireessä ostaneeni shampoon, mutta kotona huomasinkin ostaneeni hoitoaineen, sillä kaupassa pullojen paikait olivat ilmeisesti menneet sekaisin (ja ilmeisesti olin niin kiireinen, etten muka ehtinyt lukea onko kädessäni shampoo vai hoitsikka).

Suosittelen kokeilemaan tämän edullisen sarjan ja etsimään omat lempparit. Jos olet suunnittelemassa luonnonkosmetiikan kokeilua on tästä sarjasta varmasti helppo aloittaa. Itse aion kokeilla vielä ainakin vartalovoiteet sekä kuorinnat, olen kuullut niistä pelkkää hyvää!

Ei kommentteja: