perjantai 21. huhtikuuta 2017

Lämmintä, kiitos


Paita, housut, takki - H&M / kengät - Vagabond / aurinkolasit Millalta lainattu /

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Tekisi jo niin mieli pukeutua kevyemmin. Pihalle katsellessa näyttää usein niin lämpimälle, mutta siellä ulkona todellisuus on ihan toinen. Ainakin täällä Helsingissä. Ilma on tosi kolea ja tuuli tuntuu tunkevan lävitse. Katselin vähän säätiedotteita eteenpäin ja ensi viikolla pitäisi olla +10 astetta, wuhuu! Ja miten ihanaa oli huomata, että ensiviikolla aurinkokin laskee vasta klo 21 jälkeen, ihanaa!

Toisaalta lämpötilojen noustessa mua alkaa jännittää minkälaisen jokavuotisen asukriisin koen mun vaatekaapin kanssa. Olen ehdottomasti syksy- ja talvipukeutuja, sillä rakastan neuleita ja takkeja – mieluiten paksuja ja muhkeita sellaisia. Onneksi viime vuonna löysin pari täydellistä kesätakkia. The valkoinen kauluspaita puuttuu vielä mun vaatekaapistani ja toivon, että sellainen tulee vastaan tämän kevään aikana. Tällä hetkellä mulla on hankintalistalla myös Vagabondin nämä täydelliset sandaalit. Oon suunnitellut niiden ympärille jo tyyliin mun kaikki asut, kunhan vaan lämpötilat kohoaa sen verran, että tarkenee näytellä varpaitaan. Esimerkiksi noiden kuvien housujen kanssa nuo sandaalit ja valkoinen kauluspaita olisivat täydelliset!

Ei kommentteja: