sunnuntai 2. lokakuuta 2016

Gorilla-look ja kampaajan etsintä


Takki, paita, housut - H&M / hattu - Seppälä / kengät - Vagabond / laukku - CK /

Kuvat: Elmo

Tänään olin liikkeellä tuollaisessa gorilla-lookissa. Vietettiin Elmon kanssa oikein kiva, kiireetön ja rento sunnuntai. Heräiltiin rauhassa ja syötiin kotona aamupala. Sitten lähdettiin keskustaan metsästämään jotain kivaa kahvilaa, tarkoituksena syödä hyvät leivokset. Päädyttiin Café Esplanadiin. Oon käynyt sielä kerran aikaisemminkin Terhin kanssa ja tykkään kyllä kovasti tuosta paikasta. Siellä on niin hyvät herkut, lämmin tunnelma ja reilusti istumapaikkoja. Myöhemmin sain nautiskella, kun Elmo kokkas meille ruuaksi kukkakaaliriisiä ja jotain japanilaista kanaa. Mä en mielestäni tykkää japanilaisesta ruuasta, mutta Elmo tekee parhaansa muuttaakseen mun makutottumukset - ja ainakin näillä näkymin onnistuu siinä ihan hyvää vauhtia.

Näitä kuvia katsellessa silmät osuu kokoajan noihin mun hiuksiin. Mun on pakko päästä kampaajalle leikkaamaan joku malli, tuo reuhka on niin ylikasvanut. Tahtoisin ehkä olkapäille ylettyvän polkkatukan. Nyt olisi edessä kampaajan etsintä täältä Helsingistä. Onko teillä antaa vinkkejä, missä Helsingissä kannattaa käydä leikkauttamassa hiuksensa?

PS. Näissä kuvissa mulla on sitä Bohon ruskeaa huulipunaa, se on niin ihana!

Ei kommentteja: