maanantai 12. tammikuuta 2015

Pastel pink


Takki - New Yorker // farku, neule - Gina Tricot // kengät - Vagabond // 
laukku - Mango // lippis, huivi - Bik Bok //

Kuvat: Milla

Nää kuvat on parin päivän takaa. Olin lähdössä muuten vaan kaupungille palloilemaan ja ihan vahingossa tuli omasta mielestä tosi jees asu. Soitin pikaisesti Millalle, tulisko hän kuvaamaan ja onneks sain vastauksen "Joo mulla menee reilu puol tuntia." Jes! Tuolla ulkona oli ihan jäätävä ilma kuvata ja mä vielä näppäränä likkana valkkasin meille kuvauspaikaks tuulisen kosken edustan, hah. Pikkusen pakkanen puraissut poskiin ja nenään, mutta se kuuluu talveen. Mä myös nappasin Millasta asukuvat ja vitsi miten upeelle voi joku näyttää! Käykääs kurkkaamassa.

4 kommenttia:

Milla K kirjoitti...

Mie oon niin onnellinen että soitit mut kuvaileen!! <3 Tää asu oli tehty ikuistettavaksi ;) Oot nii söpö tupsulippiksessäs!

Jenni kirjoitti...

Kiva että pääsit niin lyhyellä varoitusajalla :) Kiitos!<3

Katja/Optimismiajaenergiaa kirjoitti...

Aivan ihana takki! <3

Jenni kirjoitti...

Oi kiitos! :)