lauantai 10. tammikuuta 2015

Marc Jacobs Daisy Dream


Mulla on ollut monen vuoden ajan pari samaa tuoksua. Oon jo jonkun aikaa kaivannut niihin vähän vaihtelua ja joulun jälkeen ostin tuon Marc Jacobsin tyttömäisen Daisy Dream -tuoksun. Se tuoksuu kuulemma karhunvatukalle, viinirypäleelle ja päärynälle. Mun mieleen taas tulee muistot, kun lapsena söin vadelman makuista lipsiä, sitä mehujäätä. Mun mielestä tuo tuoksuu hieman sille.

Tuo on kuitenkin niin makea, että se taitaa jäädä mulla talvikäyttöön. Mä nimittäin pelkään aika paljon ampiaisia ja oon niin varma, että ne tulee tuon tuoksun perässä hyvin vikkelästi. Onko teillä erikseen talvi- ja kesätuoksuja?

3 kommenttia:

Nena Sofia kirjoitti...

Oih, ainakin pullo näyttää tosi kauniilta! Ja ei tuoksukaan kuulosta pahalta, pitänee käydä nuuskimassa :)

Anna Käyhkö kirjoitti...

Mä käytän samoja tuoksuja ympäri vuoden ja ostan uuden kun entinen loppuu :----) kauniita kuvia <3

Jenni kirjoitti...

Nena: Mäkin ihastuin ensin tuohon pulloon :)

Anna: Kiitos <3