maanantai 19. lokakuuta 2015

Muka Tampereella?


Takki - Bik Bok / paita - Monki / farkut, pörröpaita - H&M / 
kengät - Vagabond / hattu - Lindex / laukku - Mango

Kuvat: Sanna / Valokuvaajan tytär

Mites toi kuvauspaikka?! Ihan supermakee! Se näyttää mun mielestä siltä, kun oltais jossain ihan muualla kun Mansessa. Oon koittanut saada tuossa monet kerrat asukuvia, mutta aina on ollut joku ongelma, kuten liian tummat vaatteet tai suora auringon valo. Tällä kertaa kuitenkin onnistuttiin Sannan kanssa ottamaan asukuvat ja oon oikein tyytyväinen. Sen huomas myös kuvaustilanteessa, sillä kuvia ei tullut otettua läheskään niin montaa kuin yleensä, sillä kuvat näytti jo heti alkuun hyviltä. Jes!

Kuvauspaikka löytyy keskustasta Kyttälänkadulta, jos joku muukin haluaa käydä testaamassa.

5 kommenttia:

Katja/Optimismiajaenergiaa kirjoitti...

Mä olen itse asiassa monta kertaa Pikku Kakkosen puistoon mennessä katsonut tätä kohtaa "sillä silmällä" asukuvien taustana. :D Eli heti tunnistin kohdan!

Unknown kirjoitti...

Oi tosi ihana asu! Tykkään myös taustasta ihan super paljon, se jotenkin sopii tämän asun kanssa jollain tapaa "yhteen".

http://viivih.blogspot.fi/

Jenni kirjoitti...

Katja: Suosittelen testaamaan :)

Viivi: Kiitos! Tuo tausta luo kyllä tosi paljon tunnelmaa näihin kuviin :)

Unknown kirjoitti...

Upea asukokonaisuus! Mustavalkoisuus on kovin tyylikästä.

Jenni kirjoitti...

Voi kiitos :)