lauantai 7. kesäkuuta 2014

Uudet lasit



Sain maanantaina uudet silmälasit ja oon tässä yrittänyt totutella niihin muutaman päivän. Aluks oli supervaikeeta, mutta nyt alkaa jo sujua vähän paremmin. Rakastan noita kehyksiä, ne tuntui niin omalta jo heti ensimmäisellä kerralla kun sovitin niitä. Erityisesti pidän siitä, että ne ovat hieman korkeammat (jottei tarvitse kurkkia opettajamaisesti lasien yli) ja siitä, että sangat ovat ohuet. Paksuilla sangoilla varustetut mustat lasit näyttäisivät varmasti liian raskailta kasvoillani.

Tällä hetkellä makaan sängyssä, läppäri sylissä ja Ulpu viekussa. Oon ollut hereillä jo aamuyöstä, kun Elmo lähti töihin. Silti oon nukkunut pieniä pätkiä ja vaan loikoillut sängyssä, ihan vaan sen takia että mä voin. Eli oon tässä ollut melkein 5-6 tuntia niin sanotusti tekemättä mitään ja kyllä on ihanaa! Tää viikko on jotenkin tuntunut harvinaisen raskaalta, mutta onneks parin viikon päästä alkaa piiiitkä kesäloma.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

wau, sopii muuten tosi hyvin sulle nuo! :)

http://by-mmaria.blogspot.fi/

Saara kirjoitti...

Noi lasit sopii sulle todella mahtavasti ! ja olet kyllä niin kaunis :)

Jenni kirjoitti...

Kiitos molemmille! :)