perjantai 20. maaliskuuta 2015

Random faktaa


- Mä inhoan ihan kaikkia syömisääniä. Mulle on katastrofi istua bussissa, jos oon unohtanu kuulokkeet kotiin ja joku syö mun lähellä esim. purkkaa tai banaania. Se alkaa raivostuttaa mua niin, että istun tyyliin kädet puristettuna nyrkkiin ja oonpa mä joskus jäänyt sen takia aikaisemmalla pysäkillä pois. Elmo aina mässyttää mun kiusaks aakkos-karkkeja tai ihan mitä vaan. Ainoa poikkeus on Ulpun syöminen, se on jotenkin ihan eri asia, hah!

- Haaveilen oman hiusvärin kasvattamisesta takaisin. Ainakin tyvestä. Oonkin varannut ens viikolle ajan kampaajalle. 

- Liikunta ei oo ikinä ollut mulle sellanen super kiinnostava ja innostava asia, mutta hyvinvointi ja ruoka ovat aina kiinnostaneet mua. Luen aina mielenkiinnolla kaikki mahdolliset terveysartikkelit, jotka eteen sattuu. Oon myös kunnon kotitohtori ja googletan itselleni ja muille mahdolliset diagnoosit, ihan vaan mielenkiinnosta.



- Mulla on tosi vilkas mielikuvitus ja oon innokas ideoimaan kaikkea. Yleensä mä oon tuputtamassa kaikille tutuille ideoita (ihan pyytämättäkin). Lemppariaiheita on varmaankin duuni, asut, terveys, sisustus, ruoka ja sitä rataa.

- Mun mielestä meikkaamisessa ikävintä hommaa on ripsarin levitys ja kulmien piirtäminen. Yleensä mulla on tapana vitkutella kaikella mahdollisella tavalla ja venyttää ihan viimeiseen asti aikaa, ennen kun käyn niiden kimppuun.

- Mä en käy ikinä Ulpun kanssa iltalenkillä vaan ne hoitaa aina Elmo. Mua ahdistaa ihan hirveästi meidän talon vieressä oleva pieni metsä. Pelkään aina, että sieltä pimeästä tulee jotain kauheeta. Ja ikä oli? No ehkä tää helpottaa, kun tuo valo lisääntyy, eikä yötkään oo kesällä niin pimeitä. Talveen mennessä oon toivottavasti jo tottunut uuteen asuinympäristöön sen verran, ettei pimeä pelottaisi niin paljoa.


- Oon syksystä asti yrittänyt päästä eroon torkuttamisestä, mutta en oo vielä onnistunut siinä. Illalla aina päättäväisesti suunnittelen, että heti kun on herätys, niin nousen ja meen keittiöön. Kummasti se vaan ei muistu mieleen siinä aamutuimaan. Saamatonta? Kyllä, nyt pitää ryhdistäytyä. Se torkku tekee vaan ärtyiseks.

- Vastaan kuulemma tosi usein Whatsappissa "juu" - ihan kaikkeen.

- Ajattelen päivän aikana eniten ruokaa. Mä vaan rakastan sitä! Hah, kuullostaapa tosi naiselliselta. Musta on ihana selata Pinterestiä ja Instagramia ja etsiä sieltä herkullisen näköisiä ruokakuvia, joissa on aseteltu kaikki tosi kauniisti. Inspiroidun niistä tosi paljon ja tuun hyvälle mielelle.

Samaistuuko kukaan mihinkään näistä? :D

2 kommenttia:

Mikaela kirjoitti...

siis ihanii kuvii!! oon jotenki ihan täysin missannu tän postauksen aikasemmin :D muuten olisin jo aikoi sit kysyny, et MISTÄ noi sun aurinkolasit on? :)

mä voin samaistuu ainaki tohon ideoiden tuputtamiseen, hahahahh :D oon kans aina jakamas jotain omii elämänohjeitani muille ja spekuloimas niiden ongelmiin ratkasuja :D myös ruoan ajatteleminen joka hetki on mun juttu, hehe!

Jenni kirjoitti...

Voi kiitos<3 Ne on ostettu viime vuonna Ginasta!
Haha :D